6 травня 1937 року над авіабазою ВМС у Лейкхерсті, Нью-Джерсі найбільший повітряний корабель - цепелін "Гінденбург" загорівся і потерпів аварію. Тоді загинуло 35 із 97 людей, що були на його борту, а також одна людина на землі.
1909 року у Німеччині було створено першу у світі пасажирську трансатлантичну авіакомпанію АТ "Німецьке Повітроплавання". "Гінденбург" було створено для того, щоб стати флагманом цієї компанії. Це було найбільше повітряне судно із усіх, які коли-небудь піднімалися над землею. 245 метрів завдовжки і 41 метр у попереку; 190 000 м³ газу у балонах. Недоліком всіх машин Цеппеліна було використання вогненебезпечного водню в якості наповнювача.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 20 тисяч льє над землею - унікальні світлини інтер'єру дирижабля "Гіндербург" 1936 року
Дирижабль розпочав свої польоти із пасажирами ще у травні 1936 року. До травня 1937 року цепелін здійснив 37 рейсів через Атлантичний океан, доставивши до пунктів призначення близько 3 000 чоловік. Подорож дирижаблем була досить комфортною. Кожному пасажирові відводилася окрема двомісна каюта із ліжком і окремою душовою кабіною. У корпусі цепеліна розташовувався ресторан із кухнею і салон із невеликим роялем.
Вилетівши з Німеччини і подолавши Атлантику за 77 годин, 6 травня 1937 року "Гінденбург" з'явився над Мангетеном. Бажаючи задовольнити пасажирів і продемонструвати американцям дирижабль, капітан корабля підвів цепелін практично впритул до оглядового майданчика Empire State Building, де на повітряне судно очікували репортери й глядачі.
Над полем була потужна гроза і ципелін довго очікував дозволу на посадку. Нарешті о 19:00 "Гінденбургу" було дозволено сідати. О 19:20 районі четвертого газового відсіку дерижаблю блиснув яскравий спалах – вогонь охопив дерижабль. Завдяки майстерності капітана і екіпажу, дирижабль певний час вдавалося утримувати в повітрі, після чого "Гінденбург" відносно акуратно впав на землю поряд зі швартувальною щоглою.
Із 97 пасажирів і членів команди врятувалося 62 людини. У цій катастрофі загинув Ернст Леманн, голова компанії "Цепелін", що випустила дирижабль "Гінденбург".
Розслідуванням аварії займалися уряди США і Німеччини. Обидві сторони погодилися, що винен витік водню: дріт каркаса розірвався і міг пробити обшивку. Після цього інциденту апарати "легші за повітря" практично вийшли із вжитку, і жоден з них не пережив Другу Світову війну.
.
Коментарі