"Я усе одно не можу повірити, що таке злетить", - сказав один із інженерів фабрики фон Цеппеліна у Фридрихсхафені, побачивши цього повітряного велетня. 4 березня 1936 року із елінгу для збирання дирижаблів вивели найбільший повітряний корабель - цепелін LZ 129 "Гінденбург". Сьогодні ми пропонуємо вам зробити віртуальну подорож на борту дирижабля "Гіндербург" завдяки унікальним світлинам його інтер'єру.
Це було найбільше повітряне судно із усіх, які коли-небудь піднімалися над землею. 245 метрів завдовжки і 41 метр у попереку; 190 000 м³ газу у балонах. Оснащений чотирма дизельними двигунами "Даймлер" потужністю 1 100 кінських сил, цепелін здатен підняти у повітря до 90 тон корисного вантажу і пролетіти понад 15 тисяч кілометрів, розвиваючи швидкість до 150 км/год за попутного вітру. Для тих часів це були немислимі показники.
Подорож дирижаблем була досить комфортною. Кожному пасажирові відводилася окрема двомісна каюта із ліжком і окремою душовою кабіною. У корпусі цепеліна розташовувався ресторан із кухнею і салон із невеликим, спеціально виготовленим для дирижабля полегшеним роялем. У куполі цепеліна було оснащено прогулянкові балкони із великими панорамними вікнами, а у нижній частині корабля знаходилася оглядова кімната.
1909 року у Німеччині було створено першу у світі пасажирську трансатлантичну авіакомпанію АТ "Німецьке Повітроплавання". "Гінденбург" було створено для того, щоб стати флагманом цієї компанії. Дирижабль розпочав свої польоти із пасажирами ще у травні 1936 року. Без усяких подій йому вдалося здійснити перельоти до США та до Ріо-де-Жанейро. Тоді ж "Гінденбург" виконав найшвидший переліт через Атлантику — за 43 години. До травня 1937 року цепелін здійснив 37 рейсів через Атлантичний океан, перевіз до пунктів призначення близько 3 тисяч чоловік.
Ера пасажирських дирижаблів закінчилася після аварії "Гіндербурга" у травні 1937 року, в результаті якої загинули 36 осіб з 97, що перебували на борту дирижабля. Причина аварії до сьогодні не з'ясована.
Коментарі