вівторок, 07 травня 2019 08:21

Тунель під морем будували 7 років

Тунель під морем будували 7 років
Будівництво Євротунелю. Фото: leu.com

Третій за довжиною залізничний тунель у світі офіційно запрацював 7 травня 1994 року. З часів останнього льодовикового періоду стало знову можливим перейти сушею з континентальної Європи до Великої Британії.

В 1973 році проект Євротунелю під протокою Ла-Манш схвалили французький і англійський парламенти. За ним мало бути прорито два головних тунелі і один службовий між ними. Кожні 375 метрів будівельники прокладали проходи, щоб з'єднати головні тунелі зі службовим. Кожні 6-8 кілометрів між основними тунелями будувались транспортні переходи.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вежа розділила парижан на ворогуючі табори

13 тис. робітників та інженерів за 7 років зустрілись з різних кінців тунелю. Всього британською стороною було збудовано 84 км тунелю, а французькою - 69 км. Тунель урочисто відкрили королева Великобританії Єлизавета II і президент Франції Франсуа Міттеран. Будівництво Євротунелю, а також супутньої інфраструктури, обійшлось у $16 млрд і лише в 2008 році він вперше став прибутковим.

Завдяки швидкісним поїздам, які розвивають швидкість до 300 км/год, з Парижа в Лондон можна дістатися за 2 години 15 хвилин.

300-метрову тимчасову конструкцію із металу - Ейфелеву вежу, відкрили для загального огляду в центрі Парижу 6 травня 1889 року.

Зараз ви читаєте новину «Тунель під морем будували 7 років». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути