Національне управління океанічних і атмосферних досліджень надало новини, пов'язані з Другою Світовою Війною: 13 торгових суден, потоплених німецьким флотом у битві за Атлантику, загрожують викидами нафти зі своїх водяних могил.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Біля Хортиці археологи підняли на поверхню стародавній човен
Ці результати отримані в результаті оцінки берегової охорони США, яка проаналізувала 20 000 корабельних аварій в американських прибережних водах. 36 суден були визначені, як такі, що становлять значну загрозу у випадку викиду нафти. Сімнадцять з них були рекомендовані для додаткового вивчення і видалення з їхнього борту небезпечних вантажів та мазуту.
До затопленим суден, що викликає особливу тривогу відносяться: баржі, втрачені в шторм 1936 року, два кораблі, що потонули в зіткненнях в 1947 і 1952 роках і танкер, що вибухнув в 1984 році.
"Цей звіт є на сьогодні найбільш повною оцінкою потенційної загрози забруднення нафтою від корабельних аварій, які сталися у водах США", - повідомила Ліза Саймонс, координатор із захисту ресурсів офісу НОАА, - Тепер, коли ми проаналізували всі ці дані, Берегова охорона зможе оцінити рекомендації НОАА і визначити найбільш відповідні дії".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Естонці знайшли свій легендарний підводний човен часів Другої світової
Спочатку дослідники відібрали з 20 000 затонулих кораблів 573 судна, які можуть становити значний ризик забруднення залежно від віку, типу і розміру транспорту. Особливу увагу було приділено кораблям, які працювали на мазуті. Далі дослідники звузили число до 107 затонулих кораблів. У більшості випадків мало що відомо про їхній поточний стан.
На жаль, багато кораблів буде дуже важко очистити від їхнього небезпечного вантажу. Наприклад, корабель Gulfstate лежить поруч з кораловими рифами на глибині близько 2800 футів. Берегова служба просить рибалок і моряків повідомляти про плями мастила й мазуту в цьому районі з метою виявлення цього судна.
Багато з 20 000 затонулих кораблів були побудовані до 1891 року, коли судна почали переводити на мазут. Тому більшість з них ходили ще під вітрилами і на вугіллі, тому не представляють для екології ніякої небезпеки.
Коментарі