понеділок, 23 липня 2018 14:10

Археологи знайшли унікальні золоті прикраси

У Казахстані розкопали стародавній курган. Фото: znaj.ua

У Казахстані знайшли золотий скарб у стародавньому кургані.

Коштовності створили у VIII - VII ст. до н.е. Дослідники виявили понад 3 тисячі стародавніх ювелірних виробів, повідомляє прес-служба акима Східно-Казахстанської області, повідомляє Тelegraf.

Раніше археологи не знаходили подібні прикраси. Виявили жіночі сережки-дзвіночки, пластини і жіноче намисто з дорогоцінними каменями. Знайшли золоту збрую для коней.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Науковці відкрили таємницю про піраміду в Казахстані

"Велика кількість цінних знахідок у даному кургані дозволяє говорити нам про те, що тут можуть бути поховані чоловік і жінка, які належали до еліти сакського суспільства", - зазначив археолог Зейнолла Самашев.

Коштовності було зроблено за унікальною технологією мікропайки.

"Це зовсім інший погляд на історію нашого народу. Все, що ми сьогодні знаходимо, свідчить про те, що у людей того часу були розвинені технології, металургійна спеціалізація, а значить, були відкриті розрізи, шахти, видобуток руди, збагачення, плавка і отримання кінцевого продукту. Була глибока індустріальна культура. Це повністю змінює образ кочового народу ", - сказав акім області Даніал Ахметов.

Вчені виявили у Казахстані унікальний напис, який видно лише з космосу. При ретельному вивченні знімків Торгайского степу науковці розгледіли на них невідомі об'єкти. За обрисами вони нагадують ієрогліфи.

Зараз ви читаєте новину «Археологи знайшли унікальні золоті прикраси». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua