Протягом робочого дня офісним працівникам рекомендується відлучатися від свого робочого місця щонайменше 2-3 рази. Це не лише піде на користь здоров'ю, а й підвищить продуктивність роботи.
Якщо людина весь час сидітиме на одному місці, у неї зросте ризик появи серцево-судинних хвороб, почнуть турбувати проблеми з тиском і біль у спині. Також із часом можуть з'явитися зайві кілограми. Поради, які допоможуть офісним працівникам уникнути подібних проблем і стати здоровішим, подав ресурс про здоровий спосіб життя tigerfitness.
1. Приносити обід із дому. Така їжа буде не лише економнішою, й кориснішою для здоров'я. Рекомендується брати на обід волокнисті овочі й продукти з невисоким вмістом білка.
2. Пити більше води. У зв'язку із постійною зайнятістю працівники нерідко забувають поповнювати запаси рідини в організмі. Через це їм загрожує зневоднення. Щоб не забувати пити достатньо води, краще на початку дня поставити на робочий стіл декілька повних пляшок. Це допоможе завжди пам'ятати про необхідність зробити пару ковтків.
3. Їсти на вулиці. Від екрану комп'ютера очі сильно втомлюються. Також при цьому зростає рівень стресу. Якщо проводити перерву на свіжому повітрі, негативні наслідки роботи перед комп'ютером значно зменшаться.
4. Робити глибокі вдихи. Короткий розумовий відпочинок зменшить рівень стресу й дозволить оновити сили. Для цього достатньо просто закрити очі й зробити декілька глибоких вдихів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чим небезпечний стрес і як від нього захиститись
5. Спілкуватися з колегами. Це дозволить ненадовго відволіктися від роботи й познайомитися ближче. Взаємодія з іншими людьми підніме настрій і покращить душевний стан.
6. Не брати роботу додому. Якщо все має бути виконано до наступного робочого дня, ліпше затриматися в офісі. Порушення балансу між роботою й домом призводить до підвищення стресу. Удома варто сконцентруватися виключно на відпочинку й домашніх справах. Робота має лишитися на роботі.
7. Складати перелік завдань на день. На початку кожного робочого дня слід написати план. Це допоможе швидше виконувати основні завдання й не витрачати час на ті, що не потребують уваги.
Раніше назвали професію, яка є найбільш депресивною. Через значне психологічне навантаження вона здатна довести працівників до психічних порушень.
Коментарі