У магазинах "Империя меха" можна купити весняні плащі й куртки. Ціни від 2 до 5 тис. грн. Раніше там продавали лише хутряні шуби.
Показ нових моделей відбувся у столичній торгово-промисловій палаті. Серед запрошених були українські дизайнери Діана Дорожкіна, Віктор Анісімов, Лілія Пустовіт і Тетяна Волік. Загалом прийшло 500 людей.
— Фаворит сезону — насичений синій колір, — виголошує зі сцени власник весільної агенції "Все для тебе" Юрій Кот, 31 рік. Почасти він підглядав у папку.
Над колекцією працювали дизайнери італійських марок "Фочче", "Салко" та "Лінія Ренч". Останні вперше декорували кишені, рукави і пояс елементами з коркового дерева. Деякі плащі були прикрашені силіконовими пасками, нашивкою на комірах і манжетах.
— Плащі створені, щоб підкреслити жіночність та елегантність, — каже Євген Чарфас, співвласник торгової марки "Империя меха". — Легкі драпіровки, кокетливі складки і приталений силует додають вишуканості.
Серед кольорів переважали насичений синій, зелений, оранжевий та сірий металік.
— Наймодніші в цьому сезоні тканини, що імітують пластик, натуральна лайкова шкіра, зі сріблястим та золотим напиленням, — ділиться Світлана Калдіна, адміністратор магазину "Империя меха". — Накладні кишені й силіконові вставки підкреслюють неповторність.
Нову колекцію вже продають у магазинах "Империя меха".
Коментарі