У Пасажі на Хрещатику відкрився новий бутик "Пасаж 15". Там продають оригінальні речі всесвітньо відомих брендів: "Марк Джейкобз", "Хлое", "Джанбатиста Валлі", "Марні", "Рік Оуенс".
На вулиці, впершись носами у величезну вітрину "Пасажу 15", стоять двоє дівчат років по 25. Розмовляють про одяг. Після невеликої паузи чується:
— Так зайди!
— Не-е-т, это для меня музей...
Високі та важкі двері бутику допомагає відкрити усміхнений охоронець. У великій, але затишній залі з"являється відчуття, що час зупинився. Ніби інший простір. На кількох вішалках акуратно, по-домашньому, висять речі, наче ваші улюблені. А біля виходу — стілець для стомленого покупця. Зала порожня. Кольори у магазині контрастні, але м"які: світлі стіни, темна підлога. На стінах величезні дзеркала, на стелі "важкі" люстри.
Продавець з"являється поряд, коли треба, і "зливається з обстановкою", якщо відвідувач не хоче чути порад
По вашому діловому, стурбованому чи переляканому обличчі дівчина-продавець прочитає, що їй слід робити. Коректно запропонує допомогу або чекатиме, доки ви клацнете пальцями. Присутність консультанта не тисне й не заважає. Вона з"являється поряд, коли треба, і "зливається з обстановкою", якщо відвідувач не хоче чути порад.
У першій великій залі продають лінії одягу "Хлое" і "Марк Джейкобз". У стінних нішах — квадратні полички із взуттям і сумками. В іншій, меншій залі, стоїть великий оксамитовий чорний пуф, на ньому — пара модних журналів. Деякі з вивішених речей ексклюзивні — створені в одному екземплярі. Кольори переважно неяскраві — чорні, сині, зелені, пастельні. Але в кутку сховалася одна "смішна" модель — чорно-бежева шовкова сукня із заходом, розмальована пальмами, за 2450 грн.
У колекції "Хлое" найбільше чорного, білого і золотого. Наприклад вечірні топи, прикрашені силою-силенною золотих пайєток. Або приталена тонка шифонова блуза з комірцем-стійкою і великими манжетами. Спереду — защипи або рюші, серед них пастельні круглі ґудзики, схожі на перлинки. Коштує ця "наївна" краса 13 тис. грн. Загалом у магазині блузи коштують від 4,5 тис. грн, взуття — від 3,5 тис. грн, сумки — від 8 тис. грн, а сукні сягають 26 тисяч.
Речі в бутику не поєднані одним стилем: є й гламурні, й романтичні, епатажні та прості. Наприклад, бренд "Марні" пропонує піджаки, сарафани та шорти у світло-коричневій натуральній гамі.
Коштує ця "наївна" краса 13 тисяч гривень
Шорти пошиті так, що підійдуть і до босоніжок на танкетці, і до туфель на шпильці. Але всі ті речі створюють єдине враження: клієнт бутику — заможна жінка з характером.
Тут підбирають вбрання українські зірки, дружини політиків і світські дами. Директор бутику Катерина Кулик розповіла, що відвідувачі — здебільшого їхні давні клієнти (з мережі "Хелен Марлен").
...Охоронець і продавець привітно попрощалися. На їхніх обличчях не вдалося прочитати, що вони думають про чергового відвідувача-екскурсанта.
"Модна вулиця" у Пасажі
До кінця року столичний Пасаж перетвориться на аналоги французьких та англійських кварталів для покупок — фешн-стріт (вулиця моди). З відкриття бутику "Пасаж 15" розпочався проект під назвою "Пасаж". Планується відкрити фірмові магазини "Барбері", "Сальваторе Ферраґамо", "Ґуччі", "Роберто Каваллі". У Пасажі покладуть новий асфальт, прикрасять фасади, посадять дерева і квіти. Затишні кафе залишать, а для авто відкриють парковку.
Рената Литвинова також підібрала обновку
Директор бутику "Пасаж 15" Катерина Кулик розповіла, що після відкриття бутику найбільшим попитом користувалися сумки "Хлое" та "Луелла".
— Російській актрисі Ренаті Литвиновій, 39 років, яка була на відкритті магазину, сподобалися сукні "Джейкобза", але не встояла вона перед лакованою сумкою "Хлое", — розповіла директорка.
Коментарі