Не секрет, що далеко не всі діти люблять виконувати домашнє завдання. Часто справа не у тому, що вони дуже великі. Іноді y цьому є провина батьків чи відсутність сприятливої атмосфери для виконання уроків, кажуть фахівці.
"З першого класу треба організувати для дитини вдома робоче місце. У неї має бути стіл, зручний стілець, настільна лампа, полиця для зошитів і книжок. Це формуватиме робочий настрій і бажання виконувати уроки. Молодшим дітям подобається, коли на столі багато різноманітного канцелярського приладдя, різнокольорові ручки, гумки, маркери, скріпки", – розповідає Gazeta.ua психолог Наталія Носаль.
Фахівець радить не примушувати дитину виконувати завдання одразу після школи. Учням молодших класів корисно поспати після 14:00. Старшим – провести час на подвір'ї. Лише після відпочинку варто розпочинати робити уроки. "Якщо дитина недостатньо активна, то краще розпочати роботу з легших завдань. Якщо дитина швидко стомлюється - розпочніть зі складних і поступово переходьте до легких. Намагайтеся зробити між завданнями невеличкі перерви по п'ять-десять хвилин", - радить психолог.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Фахівці розповіли, чому не можна надміру допомагати дітям з уроками
Важливо, щоб спочатку школяр виконував завдання на чернетці. Коли їх перевірять батьки – дитина пише y зошит.
"З кожним роком учень має робити менше уроків на чернетці і більше в зошиті. Після сьомого класу дитина повинна робити завдання зразу на чистовик, а чернетку використовувати лише для обчислень у стовпчик чи якихось записів, – каже Gazeta.ua няня Оксана Маркевич. – Перевіряти всі домашні завдання варто до шостого класу. Далі це можна робити вибірково – лише деякі предмети. Успішність виконання домашніх завдань залежить і від батьків. Вони мають створити умови. Коли дитина вчиться, найкраще також зайнятися чимось рутинним - заповнити комунальні платіжки, попрати або попрасувати одяг. Якщо ж батьки дивляться цікавий фільм разом, то дитина прагнутиме абияк зробити уроки й приєднатись до них".
Спеціалісти кажуть, що найкраща успішність у тих дітей, хто має графік дня й відвідує спортивні секції. Вони вміють правильно розподіляти час.
Діти не люблять робити уроки. Часом вони вдома виконують більше завдань, ніж y класі, кажуть вчителі.
Коментарі