
Facebook і Instagram – платні, але без реклами
Європейський Верховний суд ухвалив, що компанія МЕТА (власник Facebook і Instagram) порушує права громадян, щодо збереження конфіденційності, використовуючи особисті дані представлені в соціальних мережах для формування персоналізованої реклами.
Конфіденційність у мережі є важливим фактором для багатьох користувачів. Так деякі користувачі цікавляться, як дивитися сторіс анонімно у соціальній мережі Insatgram. В описуваній статті йдеться про розв'язання проблеми більш загального характеру, що стосується збору інформації для формування релевантної до інтересів користувача цільової реклами.
Вартість передплати
Користувачі Instagram і Facebook, які захочуть позбутися реклами матимуть можливість оформити платну підписку й обмежити таким чином використання персональних даних для формування таргетованої реклами на підставі користувацьких переваг. Її вартість для облікових записів зареєстрованих у Європі становитиме 9,99 євро, якщо користувачі використовуватимуть десктопні браузери для стаціонарних ПК, переважно на основі Windows. Для користувачів мобільних додатків на основі iOS та Android підписка буде дещо дорожчою – 12,99 євро. Підвищення вартості пов'язане з необхідністю виплати комісій Play Market та Apple Store.
Крім того, Мета планує впроваджувати й додаткові платежі за кожний наступний обліковий запис Instagram чи Facebook. За такі акаунти користувачеві потрібно буде заплатити 6 та 8 євро, в залежності від способу оформлення.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Прорив у переробленні: вчені винайшли бактерії, які зроблять пластик екологічнішим
Причини та обґрунтування впровадження платних передплат
Як згадувалося раніше, платна опція використання найбільших у світі соціальних мереж Instagram і Facebook виникла через заборону Верховним судом Європейського Союзу реклами, заснованої на аналізі конфіденційної інформації користувачів. Основний обсяг доходів компанія Мета отримувала від показу реклами адаптованої для кожного користувача індивідуально на основі інформації, отриманої за результатами аналізу його цифрової активності.
Платний варіант "врівноважує вимоги європейських регуляторів, надаючи користувачам вибір та дозволяючи Meta продовжувати обслуговувати всіх людей", йдеться у заяві компанії.
Варто зазначити, що у рішенні суду були чіткі вказівки на можливість відстеження дій користувачів для подальшого використання даної інформації для демонстрації реклами. Ці дії можливі лише за прямої згоди з боку користувача. Таким чином, мається на увазі, що шляхом відмови від платної підписки користувач підтверджує свою згоду на збір інформації про свою цифрову активність.
Instagram запустив нову функцію для захиститу користувачів від небажаних зображень і відео в особистих повідомленнях від незнайомих людей.
Про це повідомив сайт TechCrunch.
З цією функцією користувачі, які хочуть надсилати особисті повідомлення людям, які не стежать за ними, зіткнуться з новими обмеженнями.
Замість того, щоб надсилати необмежену кількість запитів тим, хто не є фоловером, тепер користувач зможе надіслати лише одне повідомлення.
Продовжувати надсилати повідомлення буде можливість лише після того, як інший користувач прийме запрошення до чату.
Коментарі