"Укрзалізниця" 15 липня підписала договір на проектування та будівництво нового двоколійного Бескидського тунелю (Львівська залізниця) з приватним акціонерним товариством "Будівельна асоціація "Інтербудмонтаж".
Зокрема, заплановано побудувати тунель протяжністю 1 тис. 822 м поруч з існуючим одноколійним, який за свою понад сторічну історію вже перебуває в аварійному стані, повідомляє прес-служба "Укрзалізниці".
Будувати тунель у Карпатах будуть за новітньою австрійською технологією, частину робіт виконуватиме субпідрядник - австрійська компанія PORR. Різні підготовчі роботи, а також укладання колії, електрифікацію об'єкту Львівська залізниця виконуватиме за власні кошти.
На проектування Бескидського тунелю підрядник має 140 днів. Після погодження Державною архітектурно-будівельною інспекцією, проект та техніко-економічні показники будуть направлені на затвердження Кабінету міністрів України. Власне будівництво повинно закінчитися у 2015 році.
За оцінками фахівців, будівництво двоколійного Бескидського тунелю збільшить пропускну здатність залізниці, а також сприятиме розвитку транзитного потенціалу України, оскільки цей об'єкт входить до п'ятого пан'європейського транспортного коридору Італія-Словенія-Угорщина-Словаччина-Україна-Росія.
На сьогодні вартість об'єкту становить $ 142 млн.
За словами начальника відділу впровадження кредитних угод "Укрзалізниці" Юрія Сімчука, вже досягнуто домовленостей із Європейським банком реконструкції та розвитку та Європейським інвестиційним банком про виділення кредитних коштів.
Коментарі
4