13,4 тис. скарг і пропозицій надіслали українці до Держпродспоживслужби з початку року. Це на 3 тис. більше, ніж за перші чотири місяці 2020-го.
7,22 млн грн споживачам повернули за неякісні товари та послуги. Торік за аналогічний період було 4,76 млн грн.
Перевірили 2929 підприємств, виявили 821 порушення. Задовольнили 7 тис. звернень. Торік було 5 тис. звернень.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Полуниця подешевшає до 60 грн: яким буде врожай ягід і фруктів
"Близько половини з усіх звернень стосувалися якості надання послуг. На другому місці – щодо якості непродовольчих товарів. На третьому – придбання товарів через інтернет. Інші звернення стосувалися якості продовольчих товарів. Щоб українцям було простіше та зручніше звертатися до нас, ми розробили чат-бот у Telegram, який уже близько місяця працює в тестовому режимі", – розповіла голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.
Українцям радять ретельно вибирати каву перед покупкою. Майже половина розчинної кави в країні є фальсифікатом. Фактично люди купують кавовий напій, що містить різні добавки.
Коментарі