Інтернет - простір, яки агресивно відвойовує багато ніш методів просування продуктів і послуг. На другий план відходять такі усталені рекламні майданчики як друковані видання, радіо і навіть телебачення.
У зв'язку з цим постає питання, а як досягти максимальної ефективності при просуванні товарів і послуг в Інтернеті. Прочитав багато літератури з цього приводу і, серед іншого, запам'яталися оригінальні і слушні поради, які я знайшов в матеріалах на недавно відкритому ресурсі якраз стосовно питань просування продукту в Інтернеті . Зокрема, коротко хочу виділити ключові і ті тези з прочитаного, які, на мій погляд, повинні і можуть бути застосовні в роботі, наприклад у новій брокерській компанії PrivateFX, яка як раз і є яскравим представником успішного он-лайн бізнесу в Інтернеті як з діючими клієнтами, так і щодо залучення нової клієнтської аудиторії. Сподіваюся, ці тези можуть виявитися цікавими та оригінальними і для багатьох наших шановних читачів.
Теза №1. Стратегія просування продукту
Дуже правильно порівнюють маркетингові операції з військовими діями. І це вірно - є ТВД (цільова аудиторія в певній геолокації, переваги якої треба завоювати), є противник, який має цілі, протилежні вашим, (конкуренти), є певне співвідношення сил і ресурсів (одні володіють ринком - інші на нього виходять, або кілька компаній ділять ринок).
Тому вкрай важливо всі маркетингові заходи проводити згідно заздалегідь розробленого стратегічного плану.
Теза №2. Просування продукту - тактика
Коли стратегія просування продукту розроблена і затверджена, настає час втілювати її в життя. Як правило, команда просування займається наступним:
1. Пряма реклама (контекстні і тизерні мережі, соціальні мережі, банери і т.д).
2. Іміджева реклама (розміщення статей про компанії і просувається на авторитетних ресурсах)
3. Робота з лідерами думок
4. Поширення інформації про продукт в місцях зосередження цільової аудиторії - форуми, блоги, групи. Тісно пов'язане з п.3.
5. Робота з негативом
6. Робота з пошуковою видачею.
7. Робота з відгуками клієнтів.
Іміджева реклама (розміщення статей про компанії і просувається на авторитетних ресурсах). Інформаційним приводом може бути і якісь неспростовні досягнення компанії (найбільша кількість рахунків, якісь досягнення клієнтів компанії, отримання ліцензій, відкриття філій, кадрові зміни і т.д.). Для підтримки постійної активності в ЗМІ корисні публікації на постійній основі якоїсь інформації про продукт (аналітика, новини, результати торгівлі, курси валют, кращі пропозиції клієнтам і т.д.).
Теза №3. Працюємо з форумами та блогами
Зрозуміло, що рекламувати продукт треба в місцях скупчення його цільової аудиторії. Цільова аудиторія фінансового продукту знаходиться на спеціалізованих форумах (форуми з інвестицій, про Форекс, про фондовий ринок). Вона є і в інших місцях (загально-тематичні блоги і форуми, ресурси тематики, яка передбачає наявність грошових коштів, наприклад, авто, нерухомість тощо), просто там її концентрація набагато нижче і потрібні дещо інші механізми роботи
Теза №4. Робота з лідерами думок
Просування продукту через лідерів думок (далі ЛМ) - один з найбільш ефективних інструментів, тому вважаю за необхідне назвати основні правила роботи з ЛМ.
Лідери думок - це ті, хто впливає на прийняття певної аудиторією рішення про використання того чи іншого продукту (послуги), і на думку потенційного клієнта про цей продукт (послузі).
На стадії розгляду кандидатури конкретного ЛМ оцінюємо два ключові чинники - вплив і аудиторію.
Детальніше дізнатися про ексклюзивну методологію просування продукту в Інтернеті, а також отримати масу інших оригінальних порад від фахівця в цій галузі, ви можете, відвідавши особисто цей, без сумніву, захоплюючий і корисний тематичний ресурс.