Якщо ресторан чи кафе не визнає своєї вини за харчове отруєння клієнта, варто вимагати компенсацію.
Керівництво закладу громадського харчування повинно компенсувати повну вартість медикаментів, витрачених на лікування, якщо ви доведете, що отруїлися в ресторані, пояснюють у Мін'юсті.
Якщо клієнт може це довести, йому варто вимагати відшкодування завданої моральної шкоди.
"Факт отруєння доводити простіше, якщо залишився чек, що підтвердить перебування в ресторані. Якщо ви залишили чек у закладі, втратили або викинули його, слід заручитися підтримкою свідків вашого відвідування ресторану і замовлення конкретних страв", - йдеться у повідомленні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Вже не лякає ні хаос в країні, ні придурки при владі, ні коронавірус" - як у Львові пройшов карантин вихідного дня
Потім потрібно отримати медичну документацію, що підтвердить факт харчового отруєння. Спочатку радять спробувати врегулювати питання з адміністрацією закладу в досудовому порядку.
"Напишіть заяву на ім'я керівництва ресторану з дотримання загальних правил, встановлених діловодством. Викладіть у документі обставини, які сталися у закладі, обов'язково додайте докази, що підтверджують ваші слова - медичну довідку із закладу охорони здоров'я про отруєння", - радять у Мін'юсті.
Якщо домовитися не вдалося – необхідно звернутися до територіального органу Держпродспоживслужби.
"Якщо заклад відмовляється компенсувати вам витрати у зв'язку з отруєнням та не визнає свої вини, ви маєте право звернутися за захистом ваших прав та інтересів до суду", - кажуть у Мін'юсті.
Під час карантину вихідного дня заклади громадського харчування втратили майже третину обігу.
Коментарі