Філософія маркетингу побудована на створенні нових бажань і потреб у свідомості людини. Про це у новому номері журналу "Країна" розповів економіст Олександр Кендюхов.
"2008 року в українських супермаркетах направо й наліво видавали кредити. Люди навіть не співставляли свої можливості, аби новий мобільник замінити на ще новіший. Філософія маркетингу побудована на створенні нових бажань і потреб у свідомості людини. Це, як перегони з горизонтом. Купуємо, секунду радіємо і вже хочемо купити нове. Це не завжди погано для суспільства виробників, але ми поступово перетворюємося на кредитних наркоманів. Тому для країни ці цінності – загроза", - наголосив він.
Кендюхов зауважив, що люди протягом усієї історії споживали.
"Але одна річ, коли ми позичаємо в іноземців гроші, аби купити імпортні товари, а інша – заробляємо на те, що хочемо придбати. У нас виникає лише бажання купувати все й зараз", - підкреслив економіст.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Банкіри поки не поспішають брати участь в іпотеці від Януковича
"А запропонувати світу нам нічого – окрім брухту з мінімальною доданою вартістю. Бо щоб були ресурси, треба зменшувати споживання, а вільні гроші спрямовувати на нове виробництво. А тут треба нове мислення", - наголосив експерт.
Повне інтерв'ю Олександра Кендюхова читайте у журналі "Країна" № 16 (119) за 26 квітня 2012 року.

























Коментарі
2