пʼятниця, 23 листопада 2018 13:51

Як магазини дурять покупців у "чорну п'ятницю"

Як магазини дурять покупців у "чорну п'ятницю"
У "чорну п'ятницю" інтернет-шахраї можуть надсилати листи з вигідними пропозиціями на пошту чи повідомлення на телефон. Фото: rau.ua

23 листопада в Україні та світі пройдуть масові розпродажі "чорної п'ятниці". Водночас не всі магазини готові реально знижувати ціни. Дехто пропонує штучні знижки, щоб привернути увагу покупців.

Бувають випадки, коли напередодні розпродажів торгові мережі підвищують ціни на товари. Те, що вчора коштувало 100 грн, сьогодні продають за 130 грн. У "чорну п'ятницю" ціни знижують. Якщо покупець не звертав увагу на ціну товару за місяць-тиждень до розпродажів, він не дізнається про шахрайство, пише РБК-Україна.

Інколи магазини заманюють хорошою пропозицією. Наприклад, за знижками пропонують купити зимову куртку для дитини. Коли покупець приходить до магазину, виявляється, що акційний товар вже розкупили. Таким чином, продавець пропонує аналогічні, але дорожчі товари. Як правило, той, хто психологічно налаштувався на покупку, обов'язково зробить її.

Великі компанії часто пропонують зробити попереднє замовлення товару за зниженою ціною. За це беруть передоплату. В основному це 10-15% від вартості товару. Водночас є ризик не отримати товар після оплати частини його вартості.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Чорна п'ятниця" по-українськи: експерт розповів про особливості

Інколи важливу інформацію про доставку, обмін, гарантії, терміни акції або знижки пишуть дрібним шрифтом. Розраховують на неуважність покупців. Тому перед купівлею потрібно уважно читати правила та умови магазину, де купуєте товар.

У "чорну п'ятницю" інтернет-шахраї можуть надсилати листи з вигідними пропозиціями на пошту чи повідомлення на телефон. Крім того, створювати сайти з "найнижчими цінами". Так можна отримати вірус, який вкраде ваші паролі та дані платіжних карт. Або зателефонувати за вигідною пропозицією, де вхідні дзвінки коштують 100 грн за хв.

Не варто чекати великих знижок під час розпродажів "чорної п'ятниці", свідчать результати дослідження Which?. У "чорну п'ятницю" майже 90% товарів можна знайти за нижчими або такими ж цінами в іншу пору року. Під час дослідження аналізували пропозиції у Currys PC World, Amazon, John Lewis і Argos. У них 46% товарів продавали дешевше за 6 місяців після "чорної п'ятниці".

Зараз ви читаєте новину «Як магазини дурять покупців у "чорну п'ятницю"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути