Раніше під час "чорної п'ятниці"магазини заманювали покупців знижками 20%. Сьогодні таке не працює. Українці шукають пропозиції з 30-40% дисконтом. Торгові мережі можуть пропонувати ще більші знижки. Однак потрібно розуміти, що 90% зниження ціни є штучним, розповів Gazeta.ua директор асоціації постачальників торгівельних мереж Олексій Дорошенко.
"Традиція розпродажів в Україні з'явилася не так давно. Зараз ми поступово підходимо до того, що називають "чорною п'ятницею" в Європі чи США. Магазини починають пропонувати справжні, а не надумані знижки. Минулі роки цього дня товари розпродували за такою ж ціною, як була раніше", - пояснює експерт.
В Україні під час "чорної п'ятниці" найбільшим попитом користується одяг і взуття. У США - електроніка.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Порівняли ціни до та під час розпродажів "чорної п'ятниці"
"Українці не можуть дозволити собі купувати щось масштабне. У них немає на це грошей. Торік тільки 10% населення купували побутову техніку. Насправді мало людей бере участь у розпродажах. Не говорю про столицю. На периферії дехто взагалі не чув про "чорну п'ятницю", - наголошує Дорошенко.
Щоб зекономити на розпродажах, експерт радить завжди планувати свої покупки.
"Перед походом до магазину через інтернет перевірте реальні ціни. Тоді торговим мережам не вдасться вас обдурити", - каже Дорошенко.
Цьогоріч "чорна п'ятниця" стартує в ніч на 23 листопада. Водночас в Україні більшість магазинів розпродажі розпочали ще минулого тижня. Деякі наприкінці жовтня оголосили "чорний листопад".
Коментарі