У столичному ПінчукАртЦентрі відкрилися одразу три виставки: столичного художника Миколи Маценка, англійця Гарі Х'юма та Джеффа Волла з Канади.
Фотограф Джефф Волл на своїх знімках "намагається зафіксувати буденні моменти, які люди не помічають".
"Якось побачив у Лондоні будинок яскраво-зеленого кольору. Його колір вигідно відтіняв сірий асфальт і різнокольоровий одяг перехожих. Коли знімав людей біля цього будинку, мені здавалося, що складаю красивий букет квітів. Фотографії роблю великого розміру. "Юнака, що змок під дощем" зробив в півтора рази більшого за натуральний розмір. Так вчинив, щоб глядачі могли розгледіти на його куртці краплі дощу. "Фотографію" Бокс" зробив в натуральному масштабі. Коли вона висітиме на стіні, здаватиметься продовженням кімнати", - розповів він.
Більшість робіт Гарі Х'юма - яскраві овали на темнішому фоні. Картину з жовтою плямою на зеленому фоні він назвав "Ангела Меркель". Робота "Басейн" - це жовті та червоні кола на блакитному фоні.
"У своїх роботах не використовую більше 3-4 кольорів, бо вийде какафонія. Одну картину малюю 15 хвилин. Пишу їх кожного дня. Постійно собі кажу: "Більше не буду малювати, бо вже не можу на них дивитися". Але наступного дня знову беру пензля до рук", - поділився художник.
Микола Маценко свій проект "Неофольк" виставив у кімнаті зі стінами, обкладеними білим кахлем. Майже всі відвідувачі були певні, що там знаходиться вбиральня.
"В такому просторі картини нагадують шматок теплої душі в холодному стерильному просторі. Всі 46 картин — це рефлексія на килими мого дитинства. Всі вони мають однакове геометричне зображення, різняться лише кольорами. Проект почав робити 2005-го. Буду продовжувати, бо він безкінечний", - розповів художник.
Коментарі
1