Вівторок, 06 травня 2008 15:33

Видавництво "Эксмо" розмістило у книжці платні виноски

Автор: фото: www.adme.ru
  На російських сайтах розмістили фрагмент сторінки з роману письменника-фантаста Василя Головачова ”Пропуск в будущее”. На ній є платна виноска та номери телефонів, за якими можна дізнатися значення вислову ”проходить дальше пояса Койпера” (”пояс Койпера”
На російських сайтах розмістили фрагмент сторінки з роману письменника-фантаста Василя Головачова ”Пропуск в будущее”. На ній є платна виноска та номери телефонів, за якими можна дізнатися значення вислову ”проходить дальше пояса Койпера” (”пояс Койпера”

Роман 59-річного фантаста Василя Головачова "Пропуск в будущее" вийшов у квітні накладом 55 тис. примірників у російському видавництві "Эксмо". Його вважають одним із найбільших в Європі. Аби прочитати виноски, що пояснюють значення невідомих слів та висловів, слід заплатити. Для отримання інформації читач має зателефонувати чи надіслати СМС. Вартість послуги — $1,5 за хвилину.

Новину почали активно обговорювати в Інтернеті. "Скоро в учебниках будут писать: "Чтобы получить правильный ответ на задачу, отправь СМС на такой-то номер", — пише на сайті Adme.ru користувачка Інтуїція. — А воспитательница в детском садике скажет ребёнку: объясню, что означает слово кенгуру, если отправишь сообщение".

Чимало людей вирішили-таки скористатися сервісом. "34 рубля снято со счета лишь за прослушивание сообщения "Предупреждаем вас, что звонок платный. Нажмите звездочку для выхода из системы или повесте трубку". И это все! Информации там нет, — пише користувач paul_nighter у своєму інтернет-щоденнику. — За СМС снимают те же 34 рубля, если получаете в ответ сообщение "Запрос неверен". Кстати, это классный развод. Пустится такая фотография куда-то, где её увидят 10 тысяч людей. Тысяча возмутится, а сотня таких, как я проверит и кто-то насобирает денежек".

В Інтернеті лунали заклики не купувати книжки "Эксмо". Видавництво вирішило пояснити читачам ситуацію. "Рекламне агентство запропонувало нам розмістити в книжці Василя Головачова вісім платних виносок, — зазначено у листі "Эксмо". — Усі гроші, отримані за допомогою цієї послуги, мали б іти агентству. Натомість воно обіцяло розмістити рекламу роману на найбільш відвідуваних російських сайтах". Згодом, "Эксмо" нібито відмовилося від платних виносок: "Ми досліджували, наскільки ця ідея може бути вдалою. Для цього внесли необхідні виноски в текст книжки. Потім вирішили їх прибрати, але з технічних причин не вдалося усунути всіх, — виправдовуються представники видавництва. — Через це деякі читачі, які скористалися сервісом, не отримали бажаної інформації".

Зараз ви читаєте новину «Видавництво "Эксмо" розмістило у книжці платні виноски». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода