До кінця року білі номерні знаки автобусів у Черкаській області повинні бути замінені на жовті. Такі вимоги висуває Державтоінспекція.
— Маємо припис від ДАІ, де від нас вимагають до 25 грудня поміняти всі білі номерні знаки на жовті, — говорить 59-річний Віталій Накоп'юк, голова правління "Тальнівського автопідприємства 17137". — Ніякими нормативними документами такі вимоги не регламентовано. З нас просто вимагають сплатити по 1000 гривень за жовтий знак. Напередодні ми платили ту ж саму тисячу, але за білий знак. Виходить, ДАІ хоче, щоб ми сплатили двічі. А потім білий номерний знак вони знову реалізують за 1000 гривень.
Накоп'юк звернувся за роз'ясненням до Міністерства транспорту. Звідти повідомили, що жовті для автобусів є рекомендованими, а не обов'язковими.
— Жовті номерні знаки були затверджені Держстандартом ще 2006 року, — пояснює Володимир Ліщенко, прес-секретар обласної Державтоінспекції. — Майже відразу в Києві, Дніпропетровську та інших великих містах не те що автобуси, а навіть і таксі повністю перейшли на жовті номерні знаки. Тепер настала черга Черкаської області.
Накоп'юк із таким поясненням не погоджується.
— Уже після 2006 року автоінспекція видала нам вісім білих номерних знаків. Вони що, не знали вимог Держстандарту? Половина Києва їздить на білих знаках, і ніхто їх не штрафує.
Минулими вихідними у Смілі інспектор склав протокол на автобус "Тальнівського АТП" за використання білого номерного знака.
Більшість перевізників області жовті номерні знаки отримали одразу.
— У нас із цим проблем немає. Я реєстрував машини у 2005–2006 роках, то нам одразу ж дали жовті номерні знаки, — розповідає власник маршруту №33 у Черкасах Анатолій Кондаков.
Те говорять у автотранспортних підприємствах Золотоноші, Кам'янки, Чорнобаю, Звенигородки й Умані.
Коментарі