четвер, 25 лютого 2010 21:08

Тролейбуси через провалля на дорозі не їздили добу

Автор: фото: Микола КАРНАРУК
  Робітники черкаського ”Водоканалу” ремонтують прорив каналізаційної труби на площі Богдана Хмельницького. На місці прориву утворилася яма завдовжки близько десяти і завширшки у п’ять метрів
Робітники черкаського ”Водоканалу” ремонтують прорив каналізаційної труби на площі Богдана Хмельницького. На місці прориву утворилася яма завдовжки близько десяти і завширшки у п’ять метрів

Минулого четверга на перехресті бульв. Шевченка й вул. Хмельницького у Черкасах провалилася кількаметрова ділянка асфальту. Яма миттю наповнилася водою. Туди мало не потрапили два автомобілі.

— Я був у машині, коли побачив пару, що раптом повалувала з-під коліс. Відчинив дверцята, а біля авто асфальту вже нема, — розповідає очевидець Вадим. Йому пощастило від"їхати. Біля ями залишився ще  "форд". З"ясувалося, що власник залишив його й поїхав маршруткою до Києва.

Рятувальники спочатку прив"язали авто до дерева, потім обережно відгребли сніг і відтягли легковик на безпечну відстань. Працівники "Водоканалу" встановили, що причиною провалу став порив каналізаційної труби.

— 75 відсотків каналізаційних мереж Черкас давно в аварійному стані, — каже головний інженер "Водоканалу" Григорій Руденко, 60 років.— Є в місті стічні труби ще з 1914 року. Передбачити, де може статися черговий прорив, неможливо. Під землю ж не заглянеш. А прогнози — річ невтішна. Найстаріші, ще царські труби, лежать по центральній вулиці Шевченка.

Через провалля тролейбуси не ходили добу. Автобуси об"їздили небезпечне місце паралельною вулицею. У сусідньому мікрорайоні Митниця перебоїв із водопостачанням не було.

Ремонтні роботи тривали і в понеділок, 22 лютого. 10 м старої бетонної труби витягли з ями. Натомість поставили пластикову.

Ще царські труби лежать по центральній вулиці Шевченка

— Бетон років 30 "ходить" нормально. А от пластик може служити і 100 років, — каже чоловік у спецодязі, не називається.

За 40 м від провалля стоїть пам"ятник Богданові Хмельницькому. З іншого боку за десяток метрів — кафе "У Богдана", продуктовий магазин.

У квітні минулого року на вул. Гоголя в

6-метрову яму, що утворилася на місці прориву каналізаційного колектора, впали "жигулі". Водієві 36-річному Андрієві Ракіто і трьом пасажирам допомогли вибратися перехожі. Автомобіль відновленню не підлягав.

Страхові агенти групи ТАС тоді роз"яснили, що Ракіто страховки не отримає. Немає другого учасника пригоди. Водій судився з  "Водоканалом".

— Перед Новим роком за рішенням суду я отримав компенсацію, — повідомляє телефоном. — Про суму говорити не буду. Загалом задоволений тим, що вдалося відстояти своє право.

В обласному центрі прокладено 452 км водопровідних мереж і 251 км каналізаційних. Третина відпрацювала ресурс. Погонний метр нової каналізаційної мережі коштує 1000 грн. Торік комунальники замінили 1,5 км комунікацій.

— Про суму, котру буде виділено на ремонт водоканалізаційної мережі цього року, говорити рано. Бюджет іще не прийняли,— каже начальник планово-фінансового відділу міськради Наталія Смірнова. — У планах — установлення напірного колектора по вулиці Пожарського біля першої міської лікарні. Тут ремонт украй необхідний.

Зараз ви читаєте новину «Тролейбуси через провалля на дорозі не їздили добу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути