— Постійно купував молочні продукти у кіоску при заводі "Волошкове поле". Завжди там все було свіже і ціни нижчі, — говорить черкасець 32-річний Олексій. — А коли замість кіоску відкрили фірмовий магазин ситуація змінилася. Коли не прийду, то прострочений товар підсунуть, то завтра-післязавтра термін придатності закінчується.
Після чергової сварки із продавцем уже кажу: "Дайте мені тільки свіже молоко, сир чи кефір". Але недавно і це не подіяло. Узяв два пакети молока, прийшов додому, відкрив. Дивлюся, а воно прокисло. На упаковці напис: "Використати до 12 вересня". А це ж якраз 12 і було. Тобто молоко до цього дня треба було використати, а воно ще в магазині продається.
— Фірмові кіоски і магазини для нас — пріоритет. Ми туди двічі на день завозимо свіжу продукцію, іноді й третій раз підвозимо, коли товар закінчується. Я сама щодня купую продукти у тому магазині. А прострочений товар може туди потрапити тільки з однієї причини — на заводі стався збій під час сортування. І продукти з ранішою датою виробництва випадково потрапили в ящик зі свіжими. Коли продавець отримує ящик із нанесеною на ньому датою виробництва, то впевнений у тому, що вся продукція в цьому ящику однакова. І не передивляється всі пакети, — розповідає Оксана Махаринець із відділу маркетингу молокозаводу. — Також ми іноді проводимо акції за участю товарів, що застоюються. Можемо продавати товари, в яких закінчується термін придатності, або за зниженою ціною, або як подарунки. Наприклад, до молока даємо сирок. Люди про це знають і свідомо купують такі товари. Якщо ж ви таки придбали несвіжий товар, то в кожному кіоску є номер гарячої лінії нашого підприємства. Можете подзвонити і ми одразу вирішимо цю проблему — обміняємо товар на свіжий або повернемо гроші.
Коментарі