Позашляховик "Інфініті QX 50" почали продавати з кінця минулого року. В оснащенні машини застосували чимало нових інженерних рішень.
— Це перший у світі серійний автомобіль, обладнаний турбованим двигуном зі змінним ступенем стиснення, — говорить представник компанії "Інфініті" Володимир Іванов, 34 роки. Веде підземним паркінгом до машини. — При стисненні восьми до одного на високих обертах силовий агрегат видає найбільшу потужність. При стисненні 14 до одного на низьких обертах — максимальну економію. Крім того, QX50 оснащений системою рульового керування "Дак" другого покоління. Кермо працює за принципом джойстика ігрової приставки — не має жорсткого зчеплення із колесами. Електронні сигнали надходять від керма до коліс по дротах.
Коричневий автомобіль із панорамним дахом і дутим капотом стоїть на паркінгу.
— Це абсолютно нова модель. Таких ще небагато на наших вулицях, — каже Володимир. Пропонує провести тест-драйв машини і дає брелок від неї.
Кладу його в кишеню куртки і наближаюся до кросовера — одразу вмикається підсвітка дверних ручок. Беру закритим хватом за водійську ручку — спрацьовує центральний замок. Після цього відчиняються дзеркала і вмикається світло в салоні. Сідаю на водійське місце — і крісло підсуває мене ближче до торпеди, а кермо опускається в руки.
Салон оформлений у коричнево-білих кольорах. Торпеда й карти дверей оздоблені трьома видами шкіри, деревом і металом. Пластик скрізь м'який. Джойстики й ручки дверей віддають металевою прохолодою.
Передні сидіння окрім підігріву й електроприводу, мають електровентиляцію. Кермо також оснащене підігрівом. Незручно, що тепло на кермі вмикається не окремою кнопкою, а через сенсорну панель.
На другому ряду сидінь вільно поміщаються троє високих людей, сидіння можна регулювати за розташуванням і нахилом спинки. Є окремі кліматичні налаштування із дефлекторами повітря й екраном. У картах дверей вмонтовані спеціальні штори проти сонця.
Багажник машини має об'єм 565 л. Є розетка на 12 В і гачки для сумок. Дверця багажника з електричним приводом.
Торкаюся кнопки запуску двигуна, переводжу джойстик варіатора у режим "драйв" і тисну на газ. Машина зривається із місця і прискорюється трохи більше ніж за 7 с. до 100 км/год. Автоматична коробка передач перемикається плавно. Незвично, що через скло видно масивний дутий капот. На лобове скло проектуються цифри з показниками швидкості.
У автомобіля — чотири режими їзди — економічний, нормальний, спортивний і режим із власними налаштуваннями. Система повного приводу — автоматична. Електроніка під'єднує задні колеса, коли пробуксовують передні.
Керування автомобілем гостре, підвіска в міру жорстка. Спереду тут — "макферсон", позаду — багатоважільна. Завдяки цьому на поворотах майже не хилиться.
Під час поїздки містом час від часу загоряються індикатори біля передніх дверей, повідомляють про перешкоди в мертвій зоні видимості. Якщо електроніка виявляє завади перед лицевою частиною машини, позаду чи збоку, вмикається відповідна камера й відео транслюється на монітор.
Неподалік від супермаркету біля Центрального залізничного вокзалу здаю заднім ходом — і автомобіль раптом зупиняється, хоча я тисну на газ. Так "Інфініті" діє, коли виявляє ймовірність наїзду на людину чи іншу машину.
На заміській дорозі QX50 добре керований. На швидкості 130–140 км/год відчувається запас потужності. На Бориспільській трасі випробовую круїз-контроль. Він адаптивний — якщо автомобіль попереду знизить швидкість, "Інфініті" також пригальмує. У такому режимі їзди витрата палива сягає 7,6–8 л на 100 км шляху. У місті в нормальному режимі машина споживає до 11 л пального.












Коментарі