вівторок, 26 лютого 2019 06:00

Позашляховик сам гальмує перед перешкодами

Позашляховик "Інфініті QX 50" почали продавати з кінця минулого року. В оснащенні машини застосували чимало нових інженерних рішень.

— Це перший у світі серійний автомобіль, обладнаний турбованим двигуном зі змінним ступенем стиснення, — говорить представник компанії "Інфініті" Володимир Іванов, 34 роки. Веде підземним паркінгом до машини. — При стисненні восьми до одного на високих обертах силовий агрегат видає найбільшу потужність. При стисненні 14 до одного на низьких обертах — максимальну економію. Крім того, QX50 оснащений системою рульового керування "Дак" другого покоління. Кермо працює за принципом джойстика ігрової приставки — не має жорсткого зчеплення із колесами. Електронні сигнали надходять від керма до коліс по дротах.

Коричневий автомобіль із панорамним дахом і дутим капотом стоїть на паркінгу.

— Це абсолютно нова модель. Таких ще небагато на наших вулицях, — каже Володимир. Пропонує провести тест-драйв машини і дає брелок від неї.

Кладу його в кишеню куртки і наближаюся до кросовера — одразу вмикається підсвітка дверних ручок. Беру закритим хватом за водійську ручку — спрацьовує центральний замок. Після цього відчиняються дзеркала і вмикається світло в салоні. Сідаю на водійське місце — і крісло підсуває мене ближче до торпеди, а кермо опускається в руки.

Салон оформлений у коричнево-білих кольорах. Торпеда й карти дверей оздоблені трьома видами шкіри, деревом і металом. Пластик скрізь м'який. Джойстики й ручки дверей віддають металевою прохолодою.

Передні сидіння окрім підігріву й електроприводу, мають електровентиляцію. Кермо також оснащене підігрівом. Незручно, що тепло на кермі вмикається не окремою кнопкою, а через сенсорну панель.

На другому ряду сидінь вільно поміщаються троє високих людей, сидіння можна ­регулювати за розташуванням і нахилом спинки. Є ­окремі кліматичні налаштування із дефлекторами повітря й екраном. У картах дверей вмонтовані спеціальні штори проти сонця.

Багажник машини має об'єм 565 л. Є розетка на 12 В і гачки для сумок. Дверця багажника з електричним приводом.

Торкаюся кнопки запуску двигуна, переводжу джойстик варіатора у режим "драйв" і тисну на газ. Машина зривається із місця і прискорюється трохи більше ніж за 7 с. до 100 км/год. Автоматична коробка передач перемикається плавно. Незвично, що через скло видно масивний дутий капот. На лобове скло проектуються ­цифри з показниками швидкості.

У автомобіля — чотири режими їзди — економічний, нормальний, спортивний і режим із власними налаштуваннями. Система повного приводу — автоматична. Електроніка під'єднує задні колеса, коли пробуксовують передні.

Керування автомобілем гостре, підвіска в міру жорстка. Спереду тут — "макферсон", позаду — багатоважільна. Завдяки цьому на поворотах майже не хилиться.

Під час поїздки містом час від часу загоряються індикатори біля передніх дверей, повідомляють про перешкоди в мертвій зоні видимості. Якщо електроніка виявляє завади перед лицевою частиною машини, позаду чи збоку, вмикається відповідна камера й відео транслюється на монітор.

Неподалік від супермаркету біля Центрального залізничного вокзалу здаю заднім ходом — і автомобіль раптом зупиняється, хоча я тисну на газ. Так "Інфініті" діє, коли виявляє ймовірність наїзду на людину чи іншу машину.

На заміській дорозі QX50 добре керований. На швидкості 130–140 км/год відчувається запас потужності. На Бориспільській трасі випробовую круїз-контроль. Він адаптивний — якщо автомобіль попереду знизить швидкість, "Інфініті" також пригальмує. У такому режимі їзди витрата палива сягає 7,6–8 л на 100 км шляху. У місті в нормальному режимі машина споживає до 11 л пального.

Зараз ви читаєте новину «Позашляховик сам гальмує перед перешкодами». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути