Ексклюзиви
Пʼятниця, 15 квітня 2011 00:00

Присадки зменшують витрати пального на чверть

  Ігор Лещинський радить використовувати присадки задля нормальної роботи паливної системи двигуна
Ігор Лещинський радить використовувати присадки задля нормальної роботи паливної системи двигуна

У березні ціна літра бензину А-95 досягла 10 грн. Щоб заправити бак легковика, треба 450–500 грн. Одночасно водіі помічають погіршення якості бензина.

Машина стає не такою прудкою, ритм работи клапанів час від часу збивається. В такій ситуаціі серед водіів пожвавішили розмови про присадки до бензину. Мовляв, вони чистять двигун і допомогають зменьшити розхід палива. Проте так думають не всі.

Механік станції техогляду на столичній вулиці Велика Кільцева 32-річний Олександр Бубенчиков має "Шевроле Авео". Щоб зекономити, другий рік заправляє легковик бензином А-92. За місяць заощаджує 80 грн. Купує прибалтійське або білоруське пальне. Він спробував присадки до пального.

— Присадки роблять машину прудкішою. Але якщо поршні та клапани працюють інтенсивніше, — міркує автомеханік, — це може призвести до передчасного зносу деталей.  Краще частіше регулювати зазори клапанів та чистити інжектор, ніж додавати присадки.

У його автомайстерні інжектори чистять за 600–700 грн, а капремонт двигуна коштує 8–10 тис.

На станції ремонту дизельних двигунів "Доктор дизель" теж пропонують механічне втручання. За 500 грн чистять форсунки,також ремонтують бензинові двигуни,  580 грн коштує чистка інжектора, 9 тис. — капремонт.

Механіки з автомайстерень можуть відмовляти власників авто від автохімії, щоб не втрачати заробітку. При цьому в інструкціях з експлуатаціі імпортних авто, наприклад "Ауді", прямо написано, що треба користуватися присадками до пального.

Є кілька типів засобу. Профілактичні присадки слідкують, щоб не було нагару. Є присадки для чистки інжектора або клапанів. Є спеціальні, котрі підвищують октанове число пального, якщо ви не впевнені у бензині, який налили і не хочете ризикувати. Є засоби для дизельних двигунів тощо. На автозаправках продають засоби різних марок — Shell, Verylube, LIQUI MOLY, Hi-Gear. Ціна флакону коливається від 26 до 150 грн.

— Усі дбають про чистоту кузова, миють, наносять захисний віск. Хоча за логікою механіків, цього робити не треба. Якщо кузов поржавіє, то до них прийдуть на станцію, щоб зачистити та підфарбувати, — коментує директор з маркетингу компанії LIQUI MOLY Ігор Лещинський, 40 років. — Так само із двигуном. Регулярне використання очисних присадок зберігатиме його деталі у нормальному вигляді. І на станцію можна звертатися зрідка. Профілактичні та очисні присадки знищують нагар, відкладення смол, очищають клапани, форсунки та циліндри, — переконує експерт. — Вони просто повертають машині притаманні їй характеристики.

— Присадки діють неагресивно. Вони поступово чистять деталі. Тому шматки нагару ніяк не можуть забити каталізатор. У свою "Тойоту Кемрі" я заливаю присадку Langzeit Injection Reiniger від LIQUI MOLY. Споживання пального впало із 14 до 11 літрів на 100 кілометрів. Тепер при кожній заправці я економлю на бензині до 100 гривень. До того ж витрати на ці засоби у кілька разів нижчі за ремонт деталей силового агрегату.

"Газета" вирішила перевірити дію присадок. Засіб Langzeit injection reiniger від LIQUI MOLY заливатимуть у баки редакційних авто. У наступних номерах читачам повідомлять про власні висновки та спостереження.

Який засіб обрати

Ігор Лещинський виокремив кілька ознак некоректної роботи паливної системи двигуна.

Ускладнений ранковий запуск свідчить про забруднений інжектор. Його очищає присадка для інжектора LIQUI MOLY Langzeit Injection Reiniger. Якщо двигун має великий пробіг, потрібно використати присадку для інжектора посиленої дії Іnjection Reiniger  High performance.

Під час нерівномірного холостого ходу слід застосувати профілактичну присадку LIQUI MOLY Langzeit Injection Reiniger.

Повільне прискорення легковика означає, що в камеру згоряння потрапляє мало паливної суміші. Імовірно, на клапанах зібралося багато нагару. Потрібна присадка для чистки клапанів LIQUI MOLY Ventil Sauber.

Якщо після заправки відчули, що потужність двигуна впала, тобто заправились пальним низької якості, необхідно долити у бак LIQUI MOLY Oktane Plus. Вона підвищить октанове число бензину.

 

Зараз ви читаєте новину «Присадки зменшують витрати пального на чверть». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 5627
Голосування Чому президент Зеленський погодився на "формулу Штайнмаєра"?
  • Хоче швидких перемог для себе і не розуміє наслідків для країни
  • Робить це через тиск європейських партнерів
  • Піддався Росії
  • Це зрада і немає, чого обговорювати
  • Ще не все пропало, ситуацію можна виправити
  • Ваш варіант у коментарях
Переглянути
Погода