четвер, 10 січня 2008 18:31

Переплачувати за авто з салону не варто

На легковику "опель" житель столичних Березняків Руслан Іванов, 36 років, їздить майже 10 років. Хоче брати в кредит нове авто, японське або європейське. Пошуки розпочав з Інтернету.

В офіційних дилерів імпортні авто дорожчі, ніж у "сірих". Ті завозять нові машини за напівлегальними схемами з країн Азії.

— Наприклад, нова модель "Ніссан Тііда" у базовій комплектації коштує понад 20 тисяч доларів, — розповідає Руслан. — У "тііди" просторий салон, стеля висока і оздоблення набагато краще за "китайців". Але ж у "сірих" автосалонах ця модель на 3–6 тисяч дешевша.

Купувати варто саме в офіційних дилерів, запевняють у "Ніссан мотор Україна". Машини, призначені для країн СНД, комплектують інакше. Наприклад, ставлять амортизатори для поганих доріг. Ущільнювальна гума і паливний насос витримають морозну зиму. В авто, реімпортованому з Арабських Еміратів, насос може відмовити. Є й інші переваги, непомітні з першого погляду.

— Легковики для України обладнують двома подушками безпеки, а не однією, як азіатські машини, — пояснює фахівець "Ніссан мотор Україна" Гліб Беззубов, 26 років. — Також є електронна система безпеки.

"Ніссани" з фірмового салону мають підігрів дзеркал і сидінь. Узимку ці переваги стануть у пригоді, запевняють продавці. Та головна перевага перед машинами "сірих" імпортерів — довша гарантія.

— Завод дає гарантію на три роки, або 100 тисяч кілометрів пробігу, залежно від того, що настане швидше. Гарантію підтримують усі дилери Європи, у тому числі України та Росії, — пояснює Ігор Кузьмишин, 29 років, керівник відділу столичного автоцентру "Голосіївський", що на вул. Героїв Оборони. Там продають офіційно імпортовані "ніссани","рено" та "шевроле". — Де б не поламалася машина, майстри з сервісного центру приїдуть на місце, відремонтують її безплатно.

Доки машину ремонтуватимуть, клієнт користуватиметься підмінною

"Сірі" дилери гарантію дають на рік, або на 50 тис. км пробігу. Однак часто ухиляються від зобов"язань.

Великі компанії запроваджують програми технічної допомоги в дорозі — асістанс. За машиною, що зіпсувалася, приїдуть автоевакуатором. Доставка в сервісний центр до 200 км безкоштовна. Компанія "Ніссан"відкрила в Україні 14 центрів продажу й обслуговування.

— Техдопомога приїде навіть якщо у вас сів акумулятор, — продовжує Кузьмишин. — Доки машину ремонтуватимуть, клієнт користуватиметься підмінною такої ж моделі.

Автолюбителі зі стажем переконують, що переплачувати за авто з салону не варто.

— Доки моя "мітцубісі" була на гарантії, автоцентр дозволяв тонувати скло лише в них, — каже 42-річний киянин Юрій. — Бо це ж треба виймати скло, знімати обшивку дверей. Усюди в Києві тонування коштує 100 доларів, а в фірмовому автоцентрі — 300. Але якщо зробиш це деінде — позбавлять гарантії.

Обов"язкова вимога — проходити техогляди після кожних 15–25 тис. км пробігу. За них треба платити. Слід регулярно міняти моторне мастило, і теж у сервісному центрі.

— Там вимагали заливати синтетику "Шелл". А це мастило — по 100 доларів за банку. І платити за нього маю я, а не сервісний центр, — каже Юрій. — Купив аналогічне іншої фірми уп"ятеро дешевше. Привіз: "Заливайте". В автоцентрі дійшло до скандалу. Погрожували зняти з гарантії, бо мастило "не те". Я їм показав сертифікати на дешевше мастило, звірили усі хімічні формули. Вони такі ж, як у "Шелл". "То чого ви відмовляєтесь заливати? Щоб грошей з мене побільше здерти", — кажу їм. Таки здалися.

Підігрів дзеркал і сидінь теж ставлять, і недорого. Паливний насос у будь-якому автосервісі поміняють за $100, запевняє Юрій. Врешті зробити це можна й власноруч за півгодини. У будь-якому автосалоні може трапитися браковане авто. Утім, в офіційних імпортерів відсоток браку значно нижчий.

Свій "опель" Руслан Іванов ремонтує сам. Тому шукає машину, де можна швидко добратися до всіх вузлів.

— У моїх знайомих — "пежо", — каже чоловік. — Мені не сподобалась. Півдня довбалися, щоб вийняти старий акумулятор і поставити новий.


Комплектація і вартість базових моделей легковиків
 Комплектація
офіційних імпортерів
Ніссан Тііда  Рено Симбол  Пежо 206
 бортовий
комп"ютер
 є  немає немає
 кондиціонер  є  немає немає
 центральний
замок
 є  немає є
 електропідйомники
 скла
 є  немає немає
 протикорозійна обробка
 кузова та підкрилки
 є  є є
 підсилювач керма  електричний  гідравлічний гідравлічний
 подушки безпеки  є  є є
 магнітола і динаміки  є  немає є
 споживання пального,
л/100 км у змішаному циклі
 6,9  7,1 6,9
 об"єм двигуна, л  1,6  1,4 1,4
 потужність двигуна,
кінських сил
 110  75 75
 гарантія  3 роки,
або 100 тис. км
 2 роки,
або 100 тис. км
3 роки без
обмеження пробігу
 додаткові послуги  Ніссан асистанс  Рено асистанс Ілта —
 допомога в дорозі
 ціна офіційного
 імпортера*, грн
 107 515  68 049 85 850
ціна "сірого"
 імпортера*, грн
93 425
65 898
76 000

 Комплектація офіційних імпортерів  KIA Сід  Тойота Ауріс
 бортовий комп"ютер  є  є
 кондиціонер  є  є
 центральний замок  є  є
 електропідйомники скла  немає  є
 протикорозійна обробка кузова та підкрилки  є  є
 підсилювач керма  електричний  гідравлічний
 подушки безпеки  є  є
 магнітола і динаміки  є  є
 споживання пального, л/100 км у змішаному циклі  6,1  5,9
 об"єм двигуна, л  1,6  1,6
 потужність двигуна, кінських сил  122  124
 гарантія  7 років,
 або 150 тис. км
 3 роки,
 або 100 тис. км
 додаткові послуги  нема  Тойота асистанс
 ціна офіційного імпортера*, грн  100 500  121 400
ціна "сірого" імпортера*, грн

127 680

*ціни січня 2008 року
Зараз ви читаєте новину «Переплачувати за авто з салону не варто». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути