Ексклюзиви
вівторок, 01 жовтня 2019 05:06

"Найгірше до машин ставляться французи, іспанці й італійці"

При купівлі вживаного авто можна зекономити до $10 тис., — 240 тис. грн. Головне правильно обрати надійне авто з пробігом, вважають спеціалісти з підбору машин.

— Наприклад, "Рено Дастер" у салоні коштує 25 тисяч доларів. Вживане за 2018 рік із пробігом до 50 тисяч кілометрів можна придбати за 15–17 тисяч. Суттєвої різниці в якості машини немає, — каже 32-річний Віталій Яхно, власник фірми "Стріт авто" на вул. Серьогіна, 4 у Полтаві. Займається обміном, підбором, викупом, продажем вживаних і нових авто.

Найпопулярніші для сім'ї — моделі "Рено Кенгу", "Сітроен Берлінго", "Опель Комбо", "Фіат Добло". Вартість вживаного авто віком до семи років — майже 200 тис. грн.

— Головна перевага цих моделей — економія. Витрата палива — не більш як 5 літрів солярки і 8 літрів газу. Також мають салон-трансформер. Сидіння складаються, всередину може поміститися один чи два дитячі візки. Із кросоверів порадив би "Нісан Кашкай", "Фольксваґен Тігуан", "Рено Дастер", трохи старішу "Інфініті". Обійдеться до 300 тисяч гривень.

Ходові стали моделі "Рено" — "Дастер", "Кліо", "Лагуна". На них усіх іде одна модель двигуна. Це свідчить про надійність. "Рено Дастер" 2012-го чи 2013 року можна взяти за 300 тисяч гривень. Явних недоліків немає.

Якщо машина із-за кордону, звертають увагу, в яких країнах нею їздили. Най­кращий стан мають авто з Австрії, Швейцарії, Швеції, Бельгії, Нідерландів. Найгірше до авто ставляться у Франції, Іспанії та Італії.

— У Франції великі проблеми з парковками. Водії можуть посунути бампером іншу машину, якщо не знаходять місця, — продовжує. — Пропхнути вперед або назад. Тому на автівках багато подряпин і вм'ятин. Машини з Італії та Іспанії часто приїздять до нас брудні. Доводиться приводити салон у порядок. Також тамтешні водії не стежать за маслом, змінюють його через 50–60 тисяч кілометрів пробігу. А треба через 10–15. Так виникають проблеми з двигуном. Поляки звикли купувати вживані авто в Німеччині. Переганяють у Польщу, ремонтують. А німці навпаки, купують нові, бо в них послуги з ремонту машин дорогі.

Під час підбору вживаного автомобіля радить звертати увагу насамперед на кузов.

— На огляд краще брати із собою маляра чи спеціаліста, який у цьому розбирається, — говорить Віталій Яхно. — Хороший спеціаліст може визначити дефекти машини й на око. Заводська покраска покладена рівно, з маленькими хвилями. Видно, що працював робот. Людина так не зробить. Багато використовують пристрій, що вимірює товщину фарби — якщо на якісь деталі шар товстіший, значить її фарбували. Авто можна брати з мінімальним підфарбуванням. Найгірше, коли після пошкодження на деталь кладуть великий шар шпаклівки. За кілька років вона відпаде, метал почне іржавіти.

Після огляду лакофарбового покриття дивляться на кузовні зазори між дверима, капотом, багажником. Коли десь нерівномірні — значить було втручання попереднього власника чи ремонтників.

— Не зайвим буде провести діагностику електроніки. Для цього підключають спеціальний прилад. Ним визначають, чи був перемотаний лічильник одометра, чи стріляли подушки, як працюють електроприлади.

Зараз ви читаєте новину «"Найгірше до машин ставляться французи, іспанці й італійці"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути