"Фіат Добло" та "Рено Кенгу", легковики з кузовом "універсал", вважають сімейними авто. Вони економічні, мають великий багажник. 28-річний Ігор Ковтун із Києва 2 роки їздить на "кенгу":
— Усередину легко вміщується дитяча коляска, причому складати її не треба. — У "седан" її ледве вставиш. А коли їдемо на природу, повністю завантажуємо задню частину авто сумками. Задні сидіння складаються — і салон перетворюється на великий багажник. За містом двигун бере 7 літрів бензину на 100 кілометрів. Мінус машини — запчастини дорогі. Останнім часом ціни на них зросли вдвічі.
Киянка Ольга Васильченко, 32 роки, їздить на "Фіаті Добло":
— У машини високий кліренс, тому добре проходить бездоріжжя. А от підвіска жорстка. Якщо авто незавантажене, пасажири на задніх сидіннях добре відчувають вибоїни. Але в місті дискомфорту немає.
Запчастини для "рено" подорожчали вдвічі
Обидві моделі мають високу стелю. Тому над передніми сидіннями "фіата" та "рено" є поличка. Тим, хто сидить ззаду, зручно. Великі вікна забезпечують добру оглядовість, особливо під час перешиковування із ряду в ряд. Добре видно, що робиться позаду автомобіля. У "рено" бічні дзеркала більші.
У "добло" та "кенгу" базової комплектації задні бічні двері є лише з правого боку. Вони розсувні, на рейках. Можна замовити й дорожчу комплектацію, з пасажирськими дверима з обох боків.
Ковтун та Васильченко випробували авто одне одного. Кажуть, функціонально машини одинакові. Та є й різниця. Ольга, їдучи на чужому "Рено Кенгу", мусить шукати перемикач передач. У її "фіаті" він піднятий на центральній консолі.
— Мені сподобалось кермо "рено", воно дуже інформативне, — ділиться враженнями жінка. — За найменшим його порухом машина відразу змінює траєкторію. А до важеля перемикання передач доводилося б звикати. Педаль газу тут як у "фіата". Торпеда та двері "кенгу" під час руху скриплять набагато більше. Але це, можливо, через пробіг. Мій "фіат" проїхав 40 тисяч кілометрів, а Ігореве "рено" — 140 тисяч.
Ігореві сподобався важіль перемикання передач "добло". Мінус цієї моделі — висока посадка на задні сидіння.
— Моя 77-річна бабуся їздить лише спереду, бо на заднє сидіння їй залізти важко. Та й виходити не краще, — підтверджує Ольга.
Задні двері "фіата" суцільні. Відкриваються, піднімаючись угору. У "Рено Кенгу" ці двері складаються з двох стулок. Також модель має люк у задній частині стелі. Його можна відкрити або зняти. Тому в цій машині добре возити багаж завдовжки понад 3 м.
Коментарі