Корейські легковики "хюндай" із травня 2011 року стали найпопулярнішою маркою в Україні. У червні продали понад 2 тис. авто. Раніше найкраще продавалися російські "лади".
— Ця зміна на українському ринку прогнозована. Популярність ВАЗів із року в рік знижувалася. Цього року автовиробник скоротив кількість дилерів і зняв із виробництва популярний седан "Ладу Калину". А компанія "Хюндай Моторз" цьогоріч вивела нові моделі "акцент" та "елантра", — пояснює 34-річний Олег Оменицький, директор компанії "Авто-консалтинг". — За останні роки росіяни не пропонували нових моделей. Часто траплялися труднощі із замовленням машин, комплектацією чи кольором. "Лади" постійно дорожчали. А корейські виробники, навпаки, стримували ціни, проте постійно підвищували якість. Своїми новинками вони переманили потенційних покупців німецьких авто.
16 706
Стільки легковиків продали в Україні в червні 2011 року. Це на 3 тис. авто більше, ніж за той же місяць торік, за даними компанії "Авто-консалтинг".
Найпопулярніша модель — "Хюндай Акцент". Її обрали понад 800 водіїв.
"Лад" усіх моделей продали 2 тис. авто. Легковики Запорізького автозаводу: "ланоси", "сенси" та "форци" — на третьому місці за рівнем продажу в Україні. Усього купили 1,5 тис. авто.
Коментарі