четвер, 17 листопада 2011 00:00

Китайські навігатори не поступаються японським

Автор: ФОТО з сайта www.auto-entertainment.de
  Німецька фірма ”Гармін” розробила GPS-навігатор, вмонтований у дзеркало заднього виду. Такі ставлять в нові легковики ”форд”. Дзеркало має окрему сигналізацію, яка спрацьовує під час викрадення. Коштує пристрій 3680 гривень
Німецька фірма ”Гармін” розробила GPS-навігатор, вмонтований у дзеркало заднього виду. Такі ставлять в нові легковики ”форд”. Дзеркало має окрему сигналізацію, яка спрацьовує під час викрадення. Коштує пристрій 3680 гривень

GPS-навігатори, пристрої для орієнтування на місцевості китайського виробництва тепер продають від 400 грн. Це на 150 грн дешевше, ніж торік.

29-річний Олег Решетняк із Харківського житломасиву столиці купив навігатор минулої весни. Заплатив 840 грн за китайський LG. Прилад має сенсорний екран 13 см у діагоналі, що не відблискує. У нього вбудований радіоприймач. Програє музику та фільми. Можна підключати камеру заднього виду. Навігатори відомих фірм зі схожими  характеристиками удвічі дорожчі.

— На мій навігатор продавці встановили безкоштовно дві карти. А якби купував дорогий, наприклад "Ґармін", треба було б купувати ліцензійну мапу, щонайменше за 250 гривень. Із навігатором одразу поїхав до Харкова, вперше в житті. Прилад говорить українською, яку смугу займати, де варто пригальмувати, за скільки метрів поворот. Каже: "Ви перевищуєте швидкість". Показує, скільки кілометрів лишилося до пункту призначення, за який час туди можна доїхати. Якщо збиваюся з маршруту, він за секунду прокладає новий шлях. Коли наближаюся до камер спостереження, навігатор починає пищати. У моєму смартфоні "Нокіа" теж є навігатор. Але він не говорить. Та й відволікатися доводиться на дзвінки абощо.

Навігатор зламався за два місяці. Після вмикання екран світився синім і швидко гаснув. У майстерні з ремонту мобільних телефонів прилад полагодили за 100 грн. Улітку в Криму навігатор припинив розмовляти. Але за день знову запрацював.

— Китайські навігатори порівняно з приладами японського чи європейського виробництва мають гірший пластиковий корпус, меншу тривалість роботи батареї на одному заряді. Електронна начинка в них — з одних і тих самих заводів, — говорить 24-річний Дмитро Глуцький,  продавець столичного магазину автоелектроніки "Віатех" на вул. Щербакова.

Радить брати прилади із частотою процесора вище ніж 300 гГц та оперативною пам'яттю не менш як 64 МБ.

— Інакше навігатор дуже повільно реагуватиме на команди водія, а перерахунок маршруту займе понад 40 секунд, — пояснює продавець. — Якщо берете китайську річ, подивіться, чи є слот для карти пам'яті та антибликове покриття екрана. Переконайтеся, що карти на навігаторі можна оновлювати. Бо є такі, що продають тільки з однією картою. Перезалити, встановити сучаснішу карту неможливо. Беріть ті, в яких працює карта "айґоу". Вона найточніша для України. Навігатор орієнтується на супутники у космосі. Дорогі прилади швидко знаходять супутники, а дешевші — повільніше. Тому перевіряйте недорогі прямо в магазині перед покупкою. Якщо швидко зловить сигнал, його можна сміливо купувати.

Що більше функцій, то дорожчий GPS-навігатор. Пристрої з інтернетом, блютузом, телевізійним приймачем на 200–700 грн дорожчі. Однак більшість водіїв ними не користуються, помітив Дмитро Глуцький.

Зараз ви читаєте новину «Китайські навігатори не поступаються японським ». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути