четвер, 26 липня 2012 07:45

"Кіа Ріо" витрачає п'ять літрів пального на 100 кілометрів

Оновлену версію седану "Кіа Ріо" в Україні почали продавати у грудні 2011-го, хетчбеку — у травні цьогоріч.

Таксист Вадим Ольшанський, 54 роки, зі столичного житлового масиву Виноградар купив таке авто минулої весни. До того п'ять років їздив на "Шевроле Авео". Двічі потрапляв у аварію, тому вирішив узяти новий легковик. Спершу випробував "Хюндай Акцент", "Ніссан Альмеру" та "Фольксваґен Поло".

— Машина має бути недорога в обслуговуванні. Але й комфортна, бо я, можна сказати, живу в ній. Має бути кондиціонер і зручні сидіння. Мій син півтора року тому купив "Хюндай Акцент" із коробкою-автоматом. Покатався на ній тижні два. "Хюндай" м'який, але задню частину дуже кидає на швидкості понад 110 кілометрів на годину. Парусить на трасі. А "Кіа Ріо" на швидкості притискає до дороги, керованість чіткіша. Об'єм двигунів однаковий, 1,4 літра. Але в "акценті" він слабувато тягне, особливо під гору з пасажирами й увімкненим кондиціонером. Багажник "кіа" ширший, ніж у "хюндая". Шумоізоляція теж краща, — розповідає Ольшанський. — А от двері зачиняються гірше.

Таксист спершу хотів брати "Кіа Ріо" з автоматичною коробкою передач. Узяв на тест-драйв машину в комплектації "міді плюс", із двигуном 1,6 л.

— "Автомат" вибирає передачі так, щоб економити бензин. А мені треба маневреність, швидко оберти набирати. Я попробував "Ріо" з механічною коробкою. І зрозумів, що це — моє.

Із березня Вадим Ольшанський наїздив 16 тис. км. Поломок не було. Один раз пройшов техобслуговування.

— Мастило у "корейців" треба міняти після пробігу 15 тисяч кілометрів. А в моїй попередній машині — після 10 тисяч. Я порахував, що за рік зекономлю понад півтори тисячі гривень. Двічі заправлявся 92-м бензином. Тяга "кіа" майже не падає. Штатна магнітола сама звуку додає, коли двигун починає більше шуміти, — говорить таксист. — А от яскрава червона підсвітка бортового комп'ютера шкодить очам. Після нічної зміни від неї рябить. Я заліпив той екран темною плівкою.

Тест-драйв "Кіа Ріо" влаштовують в автоцентрі "Фалькон-авто" на Столичному шосе у Києві.

Пропонують випробувати легковик у найдорожчій комплектації, за 145,9 тис. грн. Має 1,6-літровий двигун на 123 к. с. Продавець Олександр Замрій, 29 років, відчиняє машину, натиснувши чорну кнопку на дверцятах водія.

— Це система доступу без ключа. Якщо маєте брелок центрального замка в кишені, просто потягніть за ручку — і всі двері відчиняться, — пояснює Олександр.

Оглядаємо салон. Торпедо — із сірого жорсткого пластику. Козирок над приладами й кермо обтягнуті сірою шкірою. На кермі є кнопки керування магнітолою та мобільним телефоном. На задньому сидінні просторо, однак стеля низька. Пасажири зі зростом близько 1,9 м упиратимуться головою. Дзеркала налаштовуються кнопками на водійських дверях. Кермо регулюється тільки по висоті.

Продавець каже натиснути кнопку на панелі приладів, щоб запустити двигун. На швидкості 20 км/год спрацьовує центральний замок — всі двері зачиняються. За 5 с машина набирає 40 км/год. Олександр вмикає економний режим — натискає на 2 с кнопку бортового комп'ютера.

На Столичному шосе набираємо швидкість 90 км/год. Комп'ютер показує витрату пального — 4,9 л на 100 км. Вимикаємо екорежим. Витрата збільшується до 5,2 л. Витискаю газ, обганяючи вантажівку. Витрата зростає до 8,2 л на 100 км.

Легковик має колеса з великими легкосплавними 16-дюймовими дисками. Тому кілька вибоїн по 20-30 см уздовж "Кіа Ріо" проходить ледь гойднувшись. Лежачі поліцейські перетинаємо на швидкості 50 км/год. Чути глухий стук підвіски. Машину хитнуло.

— "Хюндай Акцент" і "Кіа Ріо" створені на одній базі. Але тут підвіска досконаліша. Машина стійкіша на високій швидкості, — коментує продавець.

Повний розворот робимо двома обертами кермом. Машина розвертається без перехиляння й  заносу. Радіус невеликий.

Паркуємо авто біля автосалону. Натискаю на кнопку "пуск", щоб заглушити. Виходжу й чую гучний писк із машини.

— Так вона попереджає, що в салоні залишився ключ-брелок, — пояснює продавець.

Переваги

— економний двигун

— потужні гальма

— місткий багажник

— найвищі бали із безпеки у краш-тесті "Євро НКАП" — міжнародної лабораторії перевірки якості

Недоліки

— кермова колонка не регулюється на себе

— низька стеля над заднім сидінням

— штатна магнітола не читає цифрових накопичувачів обсягом понад 2 Гб

 

Зараз ви читаєте новину «"Кіа Ріо" витрачає п'ять літрів пального на 100 кілометрів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути