
— Це не машина, а член сім'ї. Так звикла до неї, що не розлучаюся навіть на вихідні, — розповідає про свій "Фіат-500" киянка Наталія Фіалко, 27 років. Купила його торік в автосалоні "Італавто Центр" на столичній вул. Туполєва. Там продають автомобілі італійського концерну "Фіат".
— Мені сподобалася елегантна форма машини, хромовані ручки дверей та невеликі веселі фари. На відміну від інших авто, "фіат" не видається агресивним.
Придбала автомобіль із 1,2-літровим двигуном на 69 к. с. і автоматичною коробкою передач. Машина має багату комплектацію: ABS, електропідсилювач керма, клімат-контроль, магнітолу, електрообладнання.
— Коли сіла за кермо "фіата" вперше, зрозуміла — це авто для мене. Його панель приладів не перевантажена кнопками. Замість сірого нудного пластика на торпеді — вставки кольору машини. Шкіряне кермо приємне на дотик, його не хочеться відпускати.
Наталія Фіалко їздить щодня на роботу, на вихідних — до батьків у Бориспіль.
— Працюю на Володимирській вулиці, тому щодня буваю в центрі міста. Не раз виручали розміри машини, її легко припаркувати навіть у найвужчому місці. Якось поспішала на зустріч у кав'ярні на Великій Житомирській. Уздовж дороги всюди машини стояли одна за одною. Лише між двома джипами була дистанція трохи більша метра. Довго не думаючи, туди й заїхала. Поставила "фіат" поперек дороги "мордочкою" до тротуару і побігла на зустріч. Якби мала більше авто, точно спізнилася б. Стоянку шукала б ще хвилин 10.
На 10 км міських доріг автомобіль бере 6,3-6,5 л бензину, порахувала Наталія. Це на 2 л менше, ніж її попереднє авто. На трасі "фіат" споживає 4-4,5 л. А для водія зручна посадка. Добре видно простір перед капотом і дзеркала.
— Тут усе продумано до дрібниць. Під водійським сидінням є шухляда. Туди кладу змінне взуття. У козирку від сонця — макіяжне дзеркальце із підсвіткою. Зручно підфарбовувати губи в заторі, доки машина стоїть. Через вбудований блютуз я приймаю дзвінки, не беручи слухавки.
Машина обладнана сімома подушками безпеки та енергопоглинальним кермом. На випробовуваннях компанії ЕuroNCAP, що проводить краш-тести, "Фіат-500" завоював п'ять "зірок". Це найвищий бал у цьому класі.
— Цей автомобіль має давню історію. Його почали робити 1936 року під назвою "тополіно", українською — "мишеня". Це була найменша машина в світі, коштувала втричі дешевше за інші автівки, — каже 33-річний Олександр Хіральдо Рамірес, керівник відділу продажу в столичному автосалоні "Італавто Центр".
2007-го модель поновили на конвеєрі. За рік вона завоювала звання "Автомобіль року".
— Звісно, кузов змінили, залишили тільки його стиль. Двигун, коробку передач, електрообладнання та інше начиння встановили сучасне. Зараз ця модель популярна в Західній Європі. Там полюбляють машини малого класу. Вони економічні й не займають багато місця. В Україні "фіат" люблять через вишуканий дизайн.
Коштує "Фіат-500" у комплектації лаунж 149 900 грн.
Коментарі
Ніякого плану вони не мають,а діють згідно директив-ззовні...
І,хочеться повідомити,на рахунок ковіду:в грудні вакцину завезуть із США в ЄС.
Вартість вакцини Moderna-в межах 25-37дол.
Водночас вакцинація препаратом Moderna, як і більшістю аналогічних, передбачає введення двох ін'єкцій.
Ось попередження Арестовича,щодо згубності дій слуг:

"За Зеленського відбувається те, про що я і багато інших попереджали ще рік тому - розпад державності"-О.Арестович,липень,2020.
Коли був Арестович щирим:в липні,чи в листопаді,коли вже на службі у тих,хто працює на розпад державності?
Карлсoн Киевский займається флуїдством-пора вже модеру відключити автомат і приступити до виконання безпосередніх обов"язків..
Арестовича,слуги,ще "зроблять",як і інших прогресивних діячів,що були у них на службі.
І,нічого нового,він не сказав-тема миротворців і при Порошенку гуляла.
Вчора,по телевізору,він мало не божився,що не зрадить,що є майором ЗС,що давав клятву і т.д..
А,що його могли використати всліпу,слуги Путіна-це йому в голову навіть не приходить...
Алфавит Зеленского от А до Я! И планов столько же! Когда проваливается предыдущий, он рассказывает об очередном!