Понеділок, 20 жовтня 2008 16:34

Електромобілі масово збиратимуть з 2009 року

Автор: фото: REUTERS/Jacky Naegelen
  Французька фірма ”Вентурі” представила на автовиставці спортивний концепт-кар ”Волаж”. Електродвигуни вмонтовані в кожне колесо. Вони розганяють  машину до 100 кілометрів на годину менш як за 5 секунд. Заряду акумуляторів вистачає на 320 кілометрів
Французька фірма ”Вентурі” представила на автовиставці спортивний концепт-кар ”Волаж”. Електродвигуни вмонтовані в кожне колесо. Вони розганяють машину до 100 кілометрів на годину менш як за 5 секунд. Заряду акумуляторів вистачає на 320 кілометрів

На минулих вихідних у Парижі завершилася автовиставка "Парі Мундіаль дель Аутомобіле". Відвідувачі юрмилилися біля стендів найдешевших і найдорожчих моделей. Щоб посидіти за кермом "Астон Maртін DBS", треба було стояти в черзі. До цієї новинки ціною 245 тис. євро фірма пропонувала годинник за 32 тис. євро. Він дозволяє дистанційно замикати машину.

— Ця автівка політично некоректна, жере 25 літрів за 100 кілометрів, але яка ж вона до біса гарна! — тішиться 20-річний парижанин Ерік Круа, посидівши за кермом престижного авто. — Щоб купити таку тачку при моїй зарплатні, треба працювати рівно сто років.

Цьогоріч провідною темою автовиставки був екологічний транспорт.

Компанії "Крайслер", "Ніссан", "Сітроен", "Вольво" показували дослідні розробки. Експериментальна модель електромобіля "рено" має салатове лобове скло замість звичного прозорого. Сонячні батареї регулюють температуру в салоні. На водійське місце залазять здебільшого діти. Дорослі, довідавшись про непевні перспективи, ідуть до інших стендів. Там, де зазначено ціну й адреси салонів. Представник компанії Мішель Буе, 31 рік, пояснює:

— Потенційна частка електромобілів — 15 відсотків європейського ринку. Ми провели соціологічне дослідження. Пальне дорожчає, і люди шукають економніший транспорт. Але різко міняти звички не готові.

Поки що "Рено" зароблятиме на ходових моделях, як-от "Кліо 3". Вони добре продаються у Франції по 30 тис. євро.

А от фірма "Гульє" вже продала першу партію електромобілів "френдлі" раді регіону Пуату-Шарант. Нині автовиробник веде переговори з мерією Парижа. Планують відкрити в центрі міста парк електричних легковиків, які здаватимуть в оренду. Міні-авто "френдлі" живлять акумулятори. Однієї зарядки вистачає на 200–250 км.

Продавати "Гульє Френдлі" почнуть наступного року. Ціну поки що не визначили. Фірма, яка донедавна розробляла гоночні спорткари, тепер домовляється про виробництво електромобілів з Індією, Німеччиною та Швейцарією.

— З України до нас ніхто не звертався, — розповідав "ГПУ" Роже Браун, 50 років, відповідальний за зв"язки із громадськістю фірми "Гульє". — Ми не бачимо жодних обмежень для співпраці з українськими виробниками.

Більшість автовиробників лише вивчають перспективи своїх електричних моделей. Масове виробництво планують не раніше кінця 2009 року. Причина — неготовність потенційних покупців. Акумулятори теж недосконалі. Вони поки що не мають великого запасу ходу та швидко виходять із ладу.

Зараз ви читаєте новину «Електромобілі масово збиратимуть з 2009 року». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода