Ексклюзиви
Четвер, 19 серпня 2010 06:24

Дозвіл на газобалонну установку видають тільки у Києві

Автор: фото: Андрій ШМАТОВ
  Водії чекають на проходження техогляду в Міжрайонному реєстраційно-експертному відділі на столичній вулиці Туполєва. Після третьої дня надходить черга тих, хто приїхав о пів на восьму ранку
Водії чекають на проходження техогляду в Міжрайонному реєстраційно-експертному відділі на столичній вулиці Туполєва. Після третьої дня надходить черга тих, хто приїхав о пів на восьму ранку

Свій "Деу Ланос" вінничанин Володимир Панасюк, 36 років, перевів на газ. Шість років тому поставив газобалонну установку. Їздив без реєстрації.

— На тому тижні мене зупинили даїшники. Спитали про дозвіл з МРЕВ. У мене були тільки документи про переобладнання з фірми. Виписали штраф 300 гривень, — розповідає.

Зміни у порядку переобладнання автомобілів запровадив Кабмін. Їх затверджено урядовою постановою від 21 липня 2010 року N607.

— Раніше перед початком переобладнання потрібно було брати погодження в Державтоінспекції за місцем реєстрації. Тепер перед переобладнанням проходять огляд, отримують акт ДАІ. Із ним їдуть по дозвіл до Києва, в Науково-дослідний центр безпеки дорожнього руху. Із дозволом на руках — на спеціалізовані підприємства, що мають відповідну ліцензію. Після встановлення газобалонної установки водієві видають акт виконаних робіт. Із ним звертаються у відділ реєстраційно-екзаменаційної роботи (ВРЕР) ДАІ. Там машині проводять огляд та експертизу, — пояснює старший інспектор 38-річний Олександр Поліщук з управління ДАІ у Вінницькій області. — Після експертизи видають сертифікат відповідності. Строк проведення оцінювання не повинен перевищувати одного місяця.

До столиці по дозвіл на переобладнання Володимир Панасюк поїхав у понеділок, 16 серпня. Міжрайонний реєстраційно-екзаменаційний відділ, де приймають іногородніх, розташований на вул. Туполєва.

Черга кілометрова. Простояв під сонцем цілий день

— Черга кілометрова, кожного перевіряють півгодини, — розповідає водій. — Кілька разів підходили мужички, пропонували пришвидшити видачу довідки. Але треба дати 300 гривень. Я послав їх. Простоявши цілий день під сонцем у черзі, пошкодував.

Водій заплатив за експертизу та за те, що акт роздрукували на принтері. Одразу поставив печатку і підписав у експерта. Міняти техпаспорта буде вже у Вінниці, за місцем реєстрації.

— Мені сказали, що заміна техпаспорта коштує 420 гривень. Треба платити в банку. Потім іти у МРЕВ із техпаспортом, актом експертизи, паспортом, ідентифікаційним кодом, квитанціями про оплату техпаспорта, копією квитанції на транспортний збір. Якщо були борги по штрафах, теж треба заплатити перед тим. Ще я заплатив 150 гривень за перевірку справності газобалонної установки. Потім 180 гривень — за дозвіл поставити установку. Загалом оформлення обійшлося у 925 гривень.

Станіслав Котовський, 31 рік, із Запоріжжя місяць тому переобладнав вантажний мікроавтобус "мерседес" на пасажирський. Їздить міжміськими маршрутами.

— У Київ не їздив. Переговорив з мужиками з МРЕВ. За 300 гривень зробили довідку, що переобладнання проводили минулого року. Щоб повністю оформити переобладнання автобуса, я дав на лапу 2 тисячі гривень. Менти всі бумаги оформили заднім числом, — запевняє.

Зараз ви читаєте новину «Дозвіл на газобалонну установку видають тільки у Києві». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 4930
Голосування Чому президент Зеленський погодився на "формулу Штайнмаєра"?
  • Хоче швидких перемог для себе і не розуміє наслідків для країни
  • Робить це через тиск європейських партнерів
  • Піддався Росії
  • Це зрада і немає, чого обговорювати
  • Ще не все пропало, ситуацію можна виправити
  • Ваш варіант у коментарях
Переглянути
Погода