Антимонопольний комітет рекомендував 39 найбільшим птахофабрикам та основним торговельним мережам утриматися від встановлення економічно необґрунтованих оптово-відпускних і роздрібних цін на курячі яйця протягом березня-квітня 2012 року.
Про це повідомила прес-служба відомства.
"З початку року відбулося суттєве підвищення цін на курячі яйця, але, як показав здійснений Комітетом економічний аналіз, об'єктивних причин воно не має", - йдеться у повідомленні.
Про результати розгляду рекомендацій компанії мають повідомити Комітет у десятиденний строк.
"Відповідні вимоги висунуто до підприємств-виробників, що входять у групи "Авангард", "Овостар Юніон", "Інтер". А також до ТОВ "Фудмаркет", ТОВ "ЕКО", ТОВ "Метро Кеш енд Керрі - Україна", ПАТ "Фуршет", ТОВ "Ашан Україна Гіпермаркет", група компаній "Fozzy Group", ТОВ "ПАККО-Холдинг", ПІІ "Білла Україна", ТОВ "АТБ – маркет" та інших", - зазначили в АМКУ.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці заборгували за "комуналку" 12,7 мільярда гривень
Обов'язкові для розгляду рекомендації спрямовані на забезпечення цінової стабільності на цьому ринку, в тому числі напередодні Великодніх свят.
Зазначимо, як повідомила заступник начальника управління досліджень продовольчих і виробничих ринків Олена Чайковська на засіданні АМК, у лютому 2012 року оптово-відпускні ціни на яйця курячі товарні зросли на 18%.
Коментарі
2