У Києві триває 31 Український Тиждень Моди. Протягом п'яти днів вітчизняні дизайнери продемонструють, які моделі й кольори будуть популярні наступної весни та влітку.
Пастельні кольори і прості силуети у перший день показів представила дизайнер Вікторія Гресь.
"На тижні моди люди приходять не купувати, а дивитися, - каже після показу Вікторія Гресь. - На фоні суцільної глобалізації та індустріалізації жінок закликають бути сильними і мужніми. Я ж закликаю дівчат залишатися дівчатами: ніжними і красивими. Тому цього року колекція ще більш ніжна та жіночна".
Перед показом обличчя дівчат-моделей візажисти покрили товстим шаром пудри. Зачіски перукарі доповнювали насиченим рожевим лаком. Цим дизайнер прагнула привернути увагу до кольорів колекції.
"Зізнаюся, щоб досягти потрібних відтінків, нам довелося самотужки фарбувати тканини. Мені легше пофарбувати матеріал, ніж замовляти потрібні відтінки."
На подіумі моделі представляють прямі довгі сорочки на гудзиках, сукні-футляри, спідниці-олівці, блузи з відкритою спинкою. Не обійшлося без притаманних Гресь мережива, плетива і шовку.
"Довга сорочка на гудзиках буде популярною навесні, - вважає стиліст Андрій Крикота. Він спостерігає за показом колекції у залі столичного "Мистецького арсеналу". - Її можна одягти до джинсів або лосинів. Також нею доречно вдасться доповнити нудну сукню. Головне правильно поєднувати кольори. Бежеву сукню можна виділити рожевою або помаранчевою сорочкою, чи навпаки приглушити коричневою сорочкою-накидкою. Ця тенденція буде поширюватися і на холодні пори року. Восени 2013-го повернуться у моду теплі туніки на дрібних на об'ємних гудзиках. Також, судячи з колекції, жінці гардероб варто поповнити сукнею-футляром і блузою з відкритою спиною".
За показом спостерігають двоє французьких кореспондентів. З українськими перемовляються англійською.
"Українські дизайнери роблять речі, яких не бачили ще подіуми Мілану та Парижу, - каже один з них. - Ми вражені і зачаровані показами ваших дизайнерок Лілії Пустовіт і Вікторії Гресь. Якщо так піде далі, то нам нема чого робити у Парижі. Доведеться переїхати до вас у Київ. Колекції дуже креативні і насичені".
На суд модних критиків дизайнери представлять понад 40 колекцій прет-а-порте. Протягом п'яти днів організатори чекають понад двісті тисяч гостей.
Коментарі