Іміджмейкер Тетяна Демченко радить чітко розраховувати свій гардероб в залежності від того, який спосіб життя ви ведете. Вона є директором Академії технологій іміджу, викладачем іміджелогії в школі "Справжньої пані" програми "Від пацанки до панянки".
"Гардероб треба організовувати з урахуванням чотирьох складових: особистого статусу, статусу посади, яку Ви займаєте, статусу клієнтів або партнерів, з якими спілкуєтесь, і статусу фірми, підприємства, або організації, в якій ви працюєте.
Основа гардеробу залежить від того, де ви проводите більшу частину свого часу. Працюєте у держструктурі чи банку - маєте офіційний дрес-код. Тут все можна прорахувати математично. У такої жінки має бути два брючних костюма, один зі спідницею, сукня-футляр. Все має поєднуватися між собою. Жакет з одного костюму має пасувати до брюк з іншого. Також необхідні чотири сорочки, декілька блуз, дві водолазки і зо три-чотири шийних хусток. За невеликі гроші можна якісно вдягатися і в українського виробника.
Офіційний дрес-код передбачає мінімум прикрас - скромні сережки, кілець і браслетів не можна носити. Тільки обручку", - зазначила стиліст.
За її словами — годинник для ділової жінки обов'язковий елемент. Це - статус. Його ціна повинна сягати вашій місячній зарплаті. Наші речі є показником того, скільки ми коштуємо на ринку праці.
"Жінка на тонкій шпильці завжди має хитку ходу, що виглядає невпевнено. А ви займаєте посаду керівника відділу банку. У клієнтів несвідомо одразу виникнуть сумніви: чи правильно вона керує моїми грошима. Тому рекомендую носити взуття, яке має ширину підбора не менше 2см і висоту не більше 7см.
Чоловік розпоряджається мільйонами, а ходить у китайських штанях за три рублі. По перше, це викличе підозри у партнерів. По-друге, можна подумати, що скупиться з зарплатнею. Якщо йому на себе шкода, то на працівників тим паче", - зазначила Тетяна Демченко.
Коментарі
2