




Рідкісний в Україні Fiat 1100D 1964 року випуску привезли на вихідних у Київ на найбільший технічний фестиваль OldCarLand, який проходив у Державному музеї авіації.
Італійський автомобіль на заході презентував Запорізький музей техніки "Фаетон". У його колекції авто з'явилося 4 місяці тому. Машина відреставрована й робоча, має всі оригінальні деталі.
Дах Fiat- 1100D - білий, сам автомобіль блакитний. Має округлі форми крил, притаманні для моделей 1950-х років, чимало хромованих деталей. Передні двері машини відчиняються проти руху. Задні - за рухом, як і в сучасних автомобілів. На решітці радіатора встановлена оновлена на той час емблема італійської марки. Вона пізніше лягла в основу логотипу радянського ВАЗу. Емблема продубльована й на колісних ковпаках.
Салон автомобіля значно просторіший, ніж у "Москвич-407" - на задньому сидінні вільно поміщається троє дорослих людей.
Ця модель одна із найпопулярніших в Італії у 1960-х роках. В Україні таких - менше 4. Більшість автомобілів некомплектні.
"Fiat 1100D - третє покоління моделі 1100. Воно має позначку "D". Delight з італійського означає "задоволення". Автомобіль схожий на своїх попередників, але має прямокутний "ніс" та потужніший двигун. Не на 36 "коней", а на 43",- розповідає Gazeta.ua співробітник музею "Фаєтон" Євген Кравець.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Рідкісний Opel Admiral 1939 року показали на найбільшому технічному фестивалі
Концепцію моделі 1100 італійський виробник почав розробляти перед Другою світовою війною. Над нею працював конструктор Данте Джакоза - розробник малолітражки Topolino.
Модель запланували як невеликий сімейний автомобіль. В основі - оновлена версія Fiat 508 Balilla. 1100-й першого покоління почав сходити із конвеєра 1937 року, Fiat 1100D - із 1962 року.
"Коли це авто почали продавати, його вважали зручним у керуванні й комфортним як для водія, так і пасажирів. Виробляли у двох версіях - дешевій і середній. Машину імпортували в Індію", - продовжує представник музею.
Fiat 1100D, який представлений на фестивалі, задньопривідний, оснащений 1,1-літровим верхньоклапанним двигуном на 43 кінські сили й 4-ступеневою коробкою передач. Максимальна швидкість машини - 135 км/год.
Торік на фестивалі OldCarLand показали італійський Fiat Topolino. У 1930 роках це був найменший автомобіль у світі. Назва його моделі у перекладі з англійської означає мишеня. З з 1936-го по 1955 років випуску їх зробили понад 500 тис. Цього року на фестиваль вперше привезли танки часів Другої світової війни, "Чайку" ГАЗ-14-05, на якій возили всіх міністрів оборони України, Opel Admiral 1939 року та багато іншої техніки.
Коментарі