У Росії триває робота над створенням вітчизняних автомобілів середнього і представницького класу. Кому довірять їх виробництво - ЗІЛу , ГАЗу або Sollers - ще не відомо.
Планується на першому етапі випускати 5 тис. автомобілів на рік, а пізніше збільшити потужності до 20 тисяч. Але взагалі припущення, що російська престижна марка може виявитися настільки затребуваною, викликають сумніви. Скажімо, Lexus зараз продає в Росії 15 тис. машин на рік, а Jaguar - всього 1,5 тис. штук. Треба сказати , що за цінами російські моделі не виявляться більш доступними : позашляховик буде коштувати близько 3 млн рублів ($ 93 500 ), а седан - 2 млн або $ 62500 (йдеться про модель бізнес -класу , а не про президентське лімузині ).Машини для перших осіб держави збережуть історичну марку ЗІЛ, а молодшим моделям присвоять бренди Marussia або Руссо -Балт. Перші прототипи покажуть публіці в 2014-2015 роках, а серійне виробництво стартує в 2015 році.
Проект Кортеж 16 жовтня обговорювалося на нараді в Центральному науково -дослідному автомобільному і автомоторному інституті ( НАМИ ) за участю віце -прем'єра Аркадія Дворковича. Нагадаємо, що він передбачає створення автомобілів представницького класу, а також седанів бізнес -класу, позашляховиків і мінівенів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЗАЗ значно скоротив виробництво через утилізаційний збір в Росії
Безпосередні роботи з проектування моделей буде виконувати НАМИ разом з виробником спорткарів Marussia Motors Миколою Фоменко , і на це їм виділять 12 млрд рублів. Основною виробничою площадкою стане московський завод ЗІЛ.
Як виглядатимуть такі автомобілі , ще невідомо. Нагадаємо , що минулої зими компанія Marussia і інститут НАМИ організували конкурс на кращий дизайн президентського кортежу
Також є інформація, що до виробництва позашляховика може примкнути російська компанія Sollers (зокрема , належить їй Ульяновський автозавод ) .
Так чи інакше, основні витрати понесе держбюджет - близько 6 млрд рублів ( більше 187 мільйонів доларів). До речі , деякі експерти вже поспішили заявити , що передбачуваного обсягу фінансування навряд чи вистачить на розробку цілої лінійки нових моделей " з нуля". Тим часом Мінфін вже сформулював свої вимоги до Кортежу: головна умова виділення грошей - окупність проекту. Інакше грошей просто не дадуть.
Коментарі
3