Титул найкрасивішого концепт-кара 2016 року отримав французький електричний концепт класу GT - Renault Trezor. Про це оголосили на 32-му Міжнародному автомобільному фестивалі у Парижі.
Крім нього на звання найкрасивішого претендували прототипи Jaguar I-Pace, Aston Martin RB001 і DS E-Tense.
"Журі вирішило присудити цю нагороду Trezor за його виняткову красу, чуттєвість і елегантність. Він уособлює суть концепт-кара, і нас підкорив його гармонійний дизайн і увага до деталей. Це чудовий приклад творчої роботи, який стане зразком для майбутніх моделей Renault", - прокоментував президент Міжнародного автомобільного фестивалю Ремі Депуа.
"Я б хотів подякувати журі за цю нагороду, яка надихає нас продовжувати розвиток своєї дизайнерської стратегії. Потужні, чуттєві лінії Trezor задають нові орієнтири візуальної ідентичності і технологічного оснащення майбутніх моделей. Цей концепт також відзначає початок нового циклу розроблення концепт-карів Renault", - розповів старший віце-президент Renault з корпоративного дизайну Лоренс ван ден Акер, передає autoconsulting.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як оновили "заряджену" BMW M3 2017
Фішкою автівки стала незвичайна система входження до салону: повністю піднімається вся верхня частина кузова разом із карбоновим дахом і лобовим склом.
Концепт-кар поєднує технологічні досягнення з модерновим стилем. Має плавні лінії, його передню частину виділяє футуристична C-подібна оптика. Автовиробник наголошує, майбутні моделі Renault базуватимуться на дизайнерській ДНК Trezor, а їхні форми стануть плавнішими та вишуканішими.
У дизайні Trezor домінує червоний колір. Родзинка інтер'єру авто - великий сенсорний екран. Завдяки своїй обвідній формі салон схожий на кабіну літака. Інтерфейс екрана здатен налаштовуватись під власника. Серед інших його опцій - дисплеї ультрависокого дозволу - OLED-екрани зі склом Gorilla Glass, система розпізнавання смартфонів, комунікаційні служби.
Окрім цього, суперкар обладнали системою рекуперації кінетичної енергії, автопілотом і гоночним кермом.
350-сильний електродвигун дозволяє розганятись до 100 км за 4 сек. Такі двигуни встановлюють на болідах чемпіонату з перегонів "Формула-Е".
Коментарі