понеділок, 23 березня 2020 11:55

Має гарячий характер і трициліндровий двигун - як їде Ford Focus ST-Line
30

Нещодавно в Україні почали продавати четверте покоління Ford Focus. Його пропонують у кузові седан і хетчбек. Останній є у 5 комплектаціях. Одна з найбільш яскравих - ST-Line.

Беремо автомобіль на тест-драйв саме в такій, випробовуємо в міських і заміських умовах.

Знайомство

Focus - одна з найуспішніших моделей Ford. 1998 року вона прийшла на заміну Escort і стала однією із найпродаваніших у світі. За понад 20 років таких зробили понад 16 мільйонів одиниць.

У стартовій комплектації хетчбек йде із 1,5-літровим двигуном на 150 к.с. і механічною коробкою передач. Вартість моделі у початковій комплектації - 475,9 тис. грн. ST-Line - від 767 тис. грн.

Кузов має свіжий і сучасний дизайн. Динамічний характер моделі підкреслюють повітрозабірники бампера, яскраво виражені ребра жорсткості на капоті та дверях. Цікавим стилістичним рішенням є виштамповки на даху. Вдало доповнюють облік автомобіля фари та ліхтарі. Кожна з фар складається із 3 блоків світлодіодів і лінії ходових вогнів. До речі, фари можуть самостійно перемикатися із ближнього на дальнє світло і навпаки. А також "вміють" спрямовувати пучок світла в бік повороту керма. Задні ліхтарі також світлодіодні. Їхні корпуси мають 3-дизайн, що покращує видимість світла ліхтарів навіть під час найбільших забруднень.

Ford Focus ST-Line
Фото: Володимир Мукан
Ford Focus ST-Line
Ford Focus ST-Line
Ford Focus ST-Line
Ford Focus ST-Line

Версію ST-Line легко впізнати за нижчою посадкою машини, обвісами порогів і заднього бампера, здвоєною вихлопною трубою і деякими іншими елементами.

Автор: Володимир Мукан
  Ford Focus ST-Line
Ford Focus ST-Line

Приємно здивувала ширина відкриття дверей. Навіть огрядним людям зручно буде заходити до салону. Єдине, варто буде звикнути пригинати голову. Адже схил даху достатньо низький.

Кліренс автомобіля невеликий, але й не критично малий - 14 сантиметрів. Колеса встановлені низькопрофільні 18-дюймові. Виглядають стильно. Проте для середньої і поганої якості доріг такі не дуже практичні - легко пошкодити диски. Щодо підвіски, то спереду тут макферсон позаду - балка.

Що під капотом?

Капот відчиняється не так, як у більшості легковиків. У Ford Focus немає звичної лапки-фіксатора, доступ до якого з'являється лише після відчинення кришки капоту із салону. Треба двічі потягнути за важіль відчинення. Це хороше рішення - у водія завжди будуть чисті руки. У більшості машин лапка фіксатора під капотом запилена.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 200 км за годину не межа - тест-драйв спортивного Ford Fiesta

Модель комплектують півторалітровим бензиновим турбованим двигуном потужністю 150 кінських сил. Найцікавіше те, що це трициліндровий силовий агрегат. Тобто на кожен циліндр припадає потужність у 50 коней.

Автор: Володимир Мукан
  Ford Focus ST-Line
Ford Focus ST-Line

Ще одна нова особливість"фордівського" двигуна EcoBoost – відключення одного циліндра під час руху. Коли навантаження на двигун стає нижче середнього, електроніка автоматично від'єднує один циліндр заради економії пального. Водій цього навіть не відчуває.

Апетит автомобіля у місті - 6,9 літри, на трасі - 4,4.

Який багажник?

Багажник організований зручно. Традиційно під фальш-підлогою розміщена докатка, у ній сабвуфер. У відсіці для багажу - три пари гачків і різноманітних петель для фіксації валіз чи сумок.

Зручними є внутрішні ручки п'ятої дверці. Вони розміщені з обох сторін.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Форд Фієста" глушить двигун на світлофорах

Місткість багажного відсіку - 341 літр. За потреби його можна збільшити, склавши спинки задніх сидінь. До речі, вони у складеному вигляді утворюють рівну поверхню.

Як сидіти позаду?

На задньому місці просторіше, ніж у попередньому поколінні цієї моделі. Людина зростом 190 сантиметрів головою не впиратиметься в стелю, ногам не заважатимуть спинки передніх сидінь. Добре, що їх зробили ще й злегка увігнутими в середину. По центру підлоги поздовжній тунель має пласку квадратну форму, він невисокий. Завдяки цьому на нього можна буде поставити ноги пасажирам по центру заднього сидіння.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Приймач вимикається – і жіночий голос читає СМС-повідомлення з мого телефона"

Для пасажирів передбачили розетку на 12 вольт. Проте було б зручніше, якби замість неї встановили пару USB-портів для заряджання телефонів. Приємно, що скло задніх дверей розділене. Завдяки цьому вікно можна опустити повністю, а не лише на дві третини, як у більшості хетчбеків такого класу.

За кермом

Дизайн панелей навколо водійського місця виглядають сучасно та неконсервативно. Торпеда - із м'якого пластика, вставки із різних матеріалів у тому числі й з металу створюють враження далеко не бюджетного автомобіля. Всі деталі добре підігнані, кермо обтягнуте шкірою, стеля темного кольору. Прикметно, що майже ніде немає популярного рояльного лаку. Цим рішенням у оздобленні салону провідні виробники зловживають більше 10 років.

Автор: Володимир Мукан
  Ford Focus ST-Line
Ford Focus ST-Line

Оригінально виглядає панель приладів - вона, подібно до машин 1970-1980-х років, нахилена на водія. Кермо має "зрізаний" внизу обід, що дозволяє з меншими зусиллями покидати водійське місце. Зрозуміло оформлений блок клімат-контролю. Також сучасно і функціонально виглядає ця шайба-джойстик. Кнопка запуску двигуна злегка захована - встановлена під кутом біля рульової колонки.

Із функцій авто оснащене всім необхідним - двозонним клімат-контролем, круїз-контролем, мультимедійною системою, бездротовою зарядкою телефону, підігрівом сидінь і керма, датчиками дощу та світла, камерою заднього огляду із пакртоніками.

В дорозі

Затискаю педаль гальм, прокручую джойтик на позначку D - і рушаю. Машина дуже жваво реагує на натиснення газу. За відчуттями під капотом на 50-70 "коней" більше ніж насправді.

Рульове керування дуже гостре й точне. Нагадує повноцінні спортивні автомобілі. Підвіска - жорстка, але не настільки, як у спортивних моделей, призначених для поїздок "на кільці". У місті на рівному асфальті вона мало чим за комфортом відрізняється від Focus початкової комплектації. 8-ступеневий автомат працює непомітно. Приємно, що під час вимкнення двигуна автомобіль сам переходить у режим "Паркінг" і затягує ручник.

Огляд із водійського місця хороший. Є проекційний дисплей, але старого зразка - із планшетом, який займає свою позиція після запуску двигуна. З ним зручно. Але при піднятій панелі приладів і без нього показники пристроїв добре читаються.

Автор: Володимир Мукан
  Ford Focus ST-Line
Ford Focus ST-Line

Сидіння комфортне із багатьма налаштуваннями. Але хотілося б кращу бокову підтримку. Особливо потреба виникає під час заходження в повороти на швидкості.

Навіть у "нормальному" режимі автомобіль прискорюється швидко. Для розгону до 100 км/год йому треба трохи менше 9 секунд. Під час руху в місті виникає відчуття, що автівки навколо їдуть зі швидкістю пішоходів. Налаштування двигуна й підвіски ніби провокують до розгонів і різких точних маневрів. Доповнює це й налаштування відповідне налаштування електроніки автомобіля - при забирання ноги із педалі газу автівка підгазовує, при розгоні найбільший пік тяги припадає на набір швидкості до 70 км/год, при цьому навіть притискає до сидіння.

На міжміських трасах автомобіль ніби притискається до дороги, добре тримає напрям. Коли водій без увімкнення повороту перетинає суцільну лінію, кермо починає вібрувати. А якщо близько пішохід - на проекційному дисплеї з'являється крупна червона риска попередження.

Загалом Ford Focus має практичність хетчбека, але його налаштування більше передбачені для любителів активної їзди.

Зараз ви читаєте новину «Має гарячий характер і трициліндровий двигун - як їде Ford Focus ST-Line». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути