На Паризький автосалон BMW, як і обіцяв, привезе свій перший передньопривідний автомобіль. Правда, всупереч очікуванням, машина отримає ім'я Active Tourer, гібридну силову установку і статус концепту.
Гібрид Active Tourer можна заряджати від побутової електромережі у 220 В (так званий Plug-in-Hybrid Electric Vehicle, PHEV). Поєднується електромотор з 1,5-літровим бензиновим двигуном, який приводить в рух передні колеса. Так що гібрид стане першим BMW, нехай поки концептуальним, з таким типом приводу.
Загальна потужність установки становить 190 к.с. Розгін до 100 км/год займає менше 8 с, а максимальна швидкість досягає 200 км/год. При цьому середня витрата палива становить близько 2,5 л на 100 км. На одній електротязі BMW зможе протягнути 30 км, що є гарним показником для подібного типу гібридів.
Довжина машини становить 4350 мм, ширина - 1834 мм, висота - 1560 мм, колісна база - 2670 мм. Досягти цього вдалося за рахунок високої лінії даху і компактного розміщення мотора. Комплект батарей розташований під підлогою, так що не віднімає місця в багажнику. Крім того, збільшити простір для пасажирів дозволили короткі свеси і довга колісна база.
У цілому, концепт вийшов дещо нетиповим для BMW, який відрізняється своїм спортивним і часто агресивним дизайном. Таке враження створюється в основному через форми кузова. А ось "обличчя" машини якраз повністю відповідає фірмовому стилю баварської марки. Це видно по новим фарам, форма яких перекликається з "трьошкою", характерним "ніздрям" і виштамповками на капоті. Концепт одержав типові 5-спицеві 20-дюймові колісні диски.
Підсвічування салону здійснюється у відповідності з обраним режимом. У режимі "спорт" вона яскраво-помаранчевого кольору. У режимі "еко" - частково блакитного кольору. А центральна консоль зроблена компактною і "легкої", що збільшує простір (реально і візуально) для ніг водія і переднього пасажира.
Вперше в компакт-класі на підголівниках передніх крісел встановлені великі повнокольорові дисплеї.
Панорамний дах зроблена вона з композитного скла із застосуванням інноваційної технології Suspended Particle Device (SPD), що дозволяє міняти прозорість чи температуру даху.
Задні сидіння складаються в пропорції 40:20:40. Якщо скласти всі три частини, утворюється рівна підлога, на якій зручно перевозити багаж. Для зручності пасажирів заднього ряду сидінь в спинках передніх крісел розташовані спеціальні столики, в яких є вбудовані планшетні комп'ютери. Якщо елемент треба використовувати дійсно як стіл, комп'ютери можна накрити панеллю.
Коментарі