Щоб запобігти деформуванню доріг, Вінницька міськрада вирішила тимчасово заборонити проїзд великоваговому транспорту через місто. Тепер вантажівки вагою понад 24 т не можуть рухатися вулицями з десятої ранку до десятої вечора. Це за умови, коли температура повітря понад +28°С.
— Таке обмеження буде діяти до 20 вересня, — каже 42-річний Юрій Іорданов з Вінницької міськради. — На в"їздах у місто встановили спеціальні дорожні знаки. Порушників штрафуватимуть працівники Державтоінспекції.
— Якщо на вулиці плюс 30, асфальт нагрівається до 70 градусів, — говорить директор підприємства "Агропромшляхбудіндустрія" Василь Власенко, 60 років. — Тому нам приходиться проводити дорожні роботи вночі. І працівникам легше дихати, і дороги не деформуються.
Щоб зміцнити дорожнє покриття, працівники "Агропромшляхбудіндустрії" застосовують новітні технології ремонту шляхів. Спочатку на дорогу кладуть вирівнюючий шар асфальтобетону, а зверху — зміцнюючу щебенево-мастичну суміш.
Асфальт нагрівається до 70 градусів
— Ми використовуємо абсолютно новий метод заливки тріщин на дорогах, — продовжує Василь Васильович. — За допомогою спеціальної установки розробляємо тріщину, щоб вона була рівнішою. Робимо канавку фрезою один на один сантиметр. А тоді заливаємо її рєзіново-бітумною мастікою. Через пару годин по цій дорозі вже можна їздити. Якщо ширина тріщини понад 5 сантиметрів, то це вже ямочний ремонт. Використовуємо суміш для ямочного пломбування доріг.
Коментарі