Ні совісті, ні міри. Ось так виглядатиме відновлення країни
Ті, кого не навчила доля Януковича, будуть змушені її повторити
Міністр інфраструктури Олександр Кубраков вирішив продемонструвати всій країні, як буде виглядати відновлення. Після підриву Каховської дамби виникла потреба будівництва водогонів до Кривого Рогу та Марганця. На початку червня Денис Шмигаль заявив, що вартість будівництва буде складати 1,5 млрд грн.
Але вже 19 липня Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області уклала два договори на будівництво водогонів: один на 5,32 млрд грн, інший на 5,3 млрд грн. Тобто за місяць вартість будівництва виросла на 1,5 млрд грн, до 10,6 млрд грн. А хто ж переможець? О чудо, це "Автомагістраль-Південь" та "Автострада", які входять до картелю Великого будівництва, і потрапили туди дякуючи одній людині – Кубракову.
Через тиждень після виданих 10,6 млрд грн раптом виявилось, що потрібно ще провести тендери на консультації, і на це виділяють ще 350 млн грн
На цьому цинізм цієї історії не закінчується. Через тиждень після виданих 10,6 млрд грн раптом виявилось, що потрібно ще провести тендери на консультації, і на це виділяють ще 350 млн грн! Тобто консультації купили навіть не до основного тендеру, а після. Не дивно, що ніяк неможливо порахувати нормальну вартість цієї історії.
Так сталось, що я знаю експерта, який брав участь в оцінці будівництва водогону і разом з іншими вийшов на суму в 1,5 млрд грн. На днях він спитав мене "Вітя, як? Там навіть з корупцією не більше 2 млрд грн. Невже в них настільки немає совісті і міри?" Ні, немає.
Ті, кого не навчила доля Януковича, будуть змушені її повторити.
Коментарі