Російський пасажирський літак Ан-148 упав, бо прилади в кабіні пілотів неправильно показували його швидкість під час польоту. Помилкові показники фіксували спеціальні датчики, розташовані ззовні лайнера. Вони обмерзли.
Такого висновку дійшли фахівці Міжнародного авіаційного комітету після розшифрування "чорних ящиків". Установили, що під час зльоту пілоти не увімкнули систему обігріву датчиків. За 2,5 хв. почали надходити різні дані про швидкість руху. Льотчики відключили автопілот і спробували в ручному режимі керувати лайнером. Але він почав різко знижуватися і врізався в землю.
— Також знайшли мовний самописець Ан‑148, — каже російський авіаційний експерт Роман Гусаров. — Його або зможуть полагодити працівники Воронезького заводу, де обслуговувався літак, або Міжнародному авіаційному комітету доведеться звертатися за допомогою до України.
Ан-148 створювався в українському авіаконцерні "Антонов" на початку 2000-х разом із росіянами. Співпрацю розірвали 2014-го.
Пасажирський літак розбився під Москвою 11 лютого, за 4 хв. після зльоту. Виконував рейс Москва — Орськ Оренбурзької області. Загинули шестеро членів екіпажу та 65 пасажирів.
Коментарі