Утричі зросли прибутки одного з ресторанів Гонконгу після того, як його власники замінили трьох офіціантів на роботів. Ті вже третій тиждень вітають гостей, приймають і подають замовлення. Після обіду чи вечері роботи прощаються з відвідувачами і запрошують приходити знову.
Страви у ресторані готують такі самі, як і в інших подібних закладах. Незвичні офіціанти — це все, що його вирізняє. Роботи рухаються досить повільно, і замовлення їм потрібно вимовляти мало не по складах. Їх дуже люблять діти — саме вони тягнуть батьків до ресторану.
— Мій син побачив рекламу в журналі й попросив піти в ресторан на свято, — розповідає житель Гонконгу Кріс Хей. Інша відвідувачка на ім"я Сара Хо каже, що після їхнього з донькою візиту до ресторану там побували вже троє однокласниць дівчинки.
Трьох роботів-офіціантів придбали майже за $13 тисяч. Витрачені кошти швидко повертаються, і власники ресторану планують найближчим часом купити ще й автоматичного шеф-кухаря.












Коментарі