На західних ринках і в Азії виробники велосипедів не можуть задовольнити високий попит покупців.
В період пандемії коронавірусу люди надають перевагу цьому виду транспорту, повідомляє "Інтерфакс-Україна".
Багато магазинів по всьому світу розпродають велосипеди відразу ж як надходить нова партія.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Перший у світі автомобіль нагадував велосипед
"Це той випадок, коли обсяг продажів велосипедів на найбільших світових ринках перевищує пропозицію", - каже консультант Human Powered Solutions Джей Таунлі.
Згідно з даними дослідницької компанії Foxintelligence, у Франції онлайн-продажі велосипедів виросли на 350% в квітні на тлі поширення коронавірусу в Європі. Французька мережа магазинів спортивних товарів Decathlon повідомила, що в багатьох з її магазинів закінчилися бюджетні моделі велосипедів, і "десятки тисяч" людей перебувають в очікуванні нових поставок. Компанія стала купувати старі велосипеди для ремонту і перепродажу, щоб задовольнити попит з боку покупців.
"Ми помітили цей величезний стрибок", - сказав директор із зовнішніх комунікацій Decathlon International Ксав'є Рівуар і назвав поточну ситуацію "велосипедним бумом".
Значний попит на велосипеди обумовлений тим, що багато людей прагнуть уникнути їзди в громадському транспорті через збільшення ризику зараження коронавірусом, тоді як співробітники компаній, відправлені в неоплачувану відпустку, шукають спосіб провести дозвілля. Зростання популярності велосипедів також пов'язано з різким падінням автомобільного трафіку на дорогах у багатьох містах світу в зв'язку з локдаунами.
Недолік пропозиції у магазинах призвів до зростання попиту на послуги з ремонту велосипедів. Багато потенційних покупців задаються питанням, чому виробники не можуть збільшити обсяг виробництва. Такі обмежені можливості пов'язані із заходами соціального дистанціювання, які передбачають дотримання дистанції між працівниками, а також відсутністю персоналу в зв'язку з хворобою або самоізоляцією.
Ще однією причиною дефіциту пропозиції є те, що Китай і Тайвань, 2 найбільші в Азії виробники, опинилися в числі країн, які першими відчули наслідки пандемії, що призвело до масштабних збоїв у їхніх ланцюжках поставок, а також до закриття заводів і портів.
На українському ринку може з'явитися новий електричний велосипед Delfast Top 3.0, який може проїхати 321 км без підзарядки, Його презентував український стартап Delfast. Електробайк здатен розвивати максимальну швидкість до 80 км/год завдяки двигуну в 5000 Вт і 2 електробатареям потужністю 3,5 кВт за год.
Коментарі