
У Росії у малого та середнього бізнесу впали обсяги продажів. Лише 16% підприємців не помітили змін.
Про це повідомляє "Интерфакс" з посиланням на результати опитування аналітичного центру НАФІ.
"Більш як половина російських підприємців - 54% - зазначили, що обсяги продажів у їхніх компаніях знизилися (серед представників мікробізнесу 65% відзначили зниження обсягів продажів). Це призвело до необхідності скорочувати поточні витрати - на це пішли 83% компаній", - зазначили у повідомленні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Туреччина запрошує до себе підсанкційних російських олігархів
Найбільше компанії скоротили витрати на IT, рекламу та маркетинг (37% компаній). 23% скоротили штат, 16% - зарплати. Ще 16% компаній цілком або частково відмовилися від оренди офісу, 15% перевели співробітників на віддалений формат роботи.
Лише 16% підприємців не помітили змін, які б позначилися на їхньому бізнесі. Про відсутність змін найчастіше говорять компанії, що працюють на ринку більше 10 років (22%) і представники середнього бізнесу (37%).
Опитування проводили у березні серед 500 представників малого та середнього бізнесу всіх основних галузей економіки. Респондентами були власники бізнесу, перші особи компаній та індивідуальні підприємці.
Проти Росії запровадили найоб'ємніші і найгостріші санкції, які застосовували проти великої країни у сучасній історії – більші, ніж проти Північної Кореї, Ірану чи Венесуели. Російські громадяни вже починають відчувати наслідки – дефіцит товарів першої необхідності та черги, зубожіння та масову втечу усіх західних компаній з російського ринку. Найболючішими вони будуть для найбідніших верств населення. Путін за місяць обнулив 30 років економічного розвитку РФ, повернувши її в епоху злиднів та дефіциту пізнього совка.
Коментарі