Додаткові правила розміщення політичної реклами, що істотно ускладнює її таргетування, вводить Google.
Нові правила забороняють кандидатам націлюватися на вузькі категорії веб-користувачів в залежності від їх політичної приналежності, про це йдеться в заяві компанії.
Орієнтувати політичну рекламу можна буде лише за трьома ознаками: вік, стать і місце розташування користувачів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Цифрові монстри: художник показав, як смартфони полонили людей
У Google також заявили, що заборонять "робити явно неправдиві заяви, які можуть значно підірвати участь або довіру до виборчого або демократичному процесу". У тому числі ті, які намагаються ввести людей в оману щодо голосування.
Нові правила протягом тижня почнуть діяти в Великій Британії, де в грудні пройдуть дострокові парламентські вибори. До кінця року їх введуть для Євросоюзу, а з січня 2020 року - для інших країн.
У пошуковик Google Chrome впровадять голосового асистента.
Коментарі