— Ми задоволені транспортною реформою. Без надмірної кількості маршруток місту стало краще — дороги розвантажили, повітря стало чистіше. Усі мікрорайони транспортом забезпечені, максимум треба зробити одну пересадку, — каже 32-річний Олексій Пидоченко, директор департаменту енергетики, транспорту та зв'язку Вінницької міськради.
Торік на міські перевезення поскаржилися 2593 людей.
— Більшість цих скарг неконструктивні. Люди вимагають повернути все, як було. Але маршрутки в місто ми повертати не будемо. Найсерйозніша проблема зараз — зношені тролейбуси. Капітальний ремонт одного обходиться в 250 тисяч гривень. Поступово всі відремонтуємо. Транспортну реформу розробив Вінницький технічний університет. За рік ми не вносили до неї кардинальних змін, бо особливих зауважень немає. Але деякі прогалини враховуємо. Ось недавно продовжили маршрут 3-Б, що курсує від вулиці Лугова. Раніше автобус розвертався на площі Перемоги, тепер далі до площі Наливайка в мікрорайоні Старе місто. Відкрили три експресні маршрути, чого раніше не було. Значно покращився сервіс у тих маршрутках, що все ж їздять Вінницею. Пасажири вже навчилися звертатися в "Цілодобову варту". Ось недавно чоловік поскаржився на грубість водія. Вказав номер маршрутки та свої дані. Я викликав цього водія, перевізника та пасажира, щоб розібратися. Водієві винесли перше попередження. Буде друге — договір із ним розриваємо.
Чи вистачає транспортних засобів?
— Щоденно на лінію виходять 74 трамваї та 111 тролейбусів, 21 муніципальний автобус. Якщо на Корею чи Старе місто не їздить електротранспорт, то ми пустили автобуси. Їздити нашими муніципальними автобусами та швейцарськими трамваями значно комфортніше, чим маршрутками. Сидіння теплі, є покриття вай-фай. Я сам щодня о 7.20 їду на роботу трамваєм із Вишеньки. Помітив, що наші люди ледачі. Не можуть 10 метрів пройти до трамвая, битком набиваються у тролейбус і скаржаться, що мусять стояти на одній нозі. А позаду — напівпустий трамвай.
Торік мер Володимир Гройсман обіцяв проїзд у трамваях і тролейбусах зробити по 1 гривні. Квитки ж залишилися по 1,25?
— Гривня — це занадто дешево. Тоді буде збитковим проїзд. Зате постараємося не збільшувати вартість квитків до 1,5 гривні.
Коментарі