У вівторок "Укрзалізниця" модернізувала тисячний кілометр колії на ділянці Ірпінь–Буча в Київській області.
Колії вже замінили на основних магістралях країни. Зокрема на напрямках: Дніпропетровськ—Донецьк, Здолбунів—Львів, Харків—Мелітополь, Київ—Харків. Гендиректор "Укрзалізниці" 48-річний Володимир Козак у вівторок показав журналістам, як це роблять сучасною технікою. Нове полотно не має стиків, тому вагон їде плавно й безшумно.
— От бачте, на старій колії 1981 року вагон із боку на бік бовтає, — каже гендиректор. — Тут пасажирським потягам не можна їхати понад 120 кілометрів за годину. А вантажним — більше за 80. Заміну розпочали минулої осені.
На тисячному кілометрі нової колії працюють сучасні машини. Усю техніку закупили в Росії та Австрії. Апарат для рихтування та виправки колії, наприклад, коштує $2,5 млн. Таких потрібно понад 20 шт.
Кілометр колії міняють за 8 год. Це коштує "Укрзалізниці" $300 тис. До кінця року мають модернізувати ще 343 км. Усього треба замінити ще 21 тис км. Планують закінчити за 3–4 роки.
Поблизу Бучі в місці заміни колії Козак вручає подарунки десятьом найактивнішим робітникам — телевізори, мікрохвильові печі, 1,5 тис грн.. Його запитують про нещодавню кримінальну справу, порушену проти "Укрзалізниці" за завищені закупівельні ціни на техніку. Козак відповідає, що 2005-го вже порушували таку справу, й нічого не коментує.
Коментарі